miercuri, 7 septembrie 2011

Review paleta Manly(pic heavy)

Saptamana trecuta,am primit cateva cereri pentru a face un review paletei manly(in special celor 6 blushuri din ea).


So here we go:
Am castigat paleta asta minunata la un giveaway pe blogul Alynei,cand random a fost dragut si a tinut cu mine,again.Se zice ca daca nu ai noroc de bani ai noroc in dragoste;Eh lately,eu am noroc la castigarea cosmeticelor si nu am noroc la celalalte doua.It's ok,for the moment:)).

Paleta este mai mica decat ma asteptam,insa asta mi se pare acum un lucru foarte bun si practic.Are doua truse separate ,dar puse in aceeasi carcasa.


Mi se pare foarte complexa,pentru ca ai tot ce iti trebuie.Farduri cate vrei,toate nuantele,blush,iluminator si bronzer.E all in one.Si intr-o excursie e singura paleta de care ai nevoie.Eu una,as lua pe langa ea,doar kitul de pensule Cosmetic style,fondul de ten si o pudra.


Dupa cum se observa pe cutie,exista mai mult modalitati si tipuri de palete Manly cu farduri si blushuri.
-24 farduri si 4 blushuri
-32 farduri si 4 blushuri
-28 farduri si 4 blushuri
-56 farduri
-64 farduri

Si din ce am vazut eu online,mai sunt si palete de 120 farduri.

A mea nu apare pe cutie;Este formata din 32 farduri,6 blushuri,un iluminator si un bronzer.

Incep cu fardurile.



In primul rand sunt farduri mate(mai putine) si sidefate.
Sunt destul de pigmentate,insa cu primer sunt super pigmentate.
Imi place ca sunt culori pe care le poti folosi everyday(tonuri de maro),dar poti creea si smokey eyes sau te poti juca cu culorile.Ador rozul din paleta aceasta.E cel mai pigmentat roz pe care il am.Nuantele de albastru si verde sunt de asemenea printre preferatele mele.Oricum de cand am primit-o,tot cu ea m-am "jucat".
Dimensiunea lor nu este mare,au cam 1,50 cm diametrul.

Pe scurt,ce imi place la paleta de farduri:
-marea majoritate sunt pigmentate
-varietatea de culori
-se comporta bine si rezista pe pleoapa
-usor de transportat/depozitat

Ce nu imi place:
-unele farduri sunt foarte prafoase si se ia mult prea mult pe pensula/se pierde din cantitate
-cele mate sunt mai putin pigmentate


Aici sunt poze cu fardurile cu si fara primer.

Am folosit un primer bine cunoscut,ieftin si accesibil si anume cel de la Elf:







Si am ajuns la paleta de blushuri.
Dupa cum spuneam are si un iluminator si un bronzer.

Iluminatorul este mat,pigmentat si arata ok pe piele,insa nu pot sa spun ca ma omor dupa el.Prefer un iluminator lichid.

Bronzerul este cel care m-a dezamagit pe mine.Desi e pigmentat si nuanta este frumoasa,potrivita,nu se blenduieste frumos,este usor cretos si pentru mine pur si simplu nu functioneaza.Nu se intinde usor si nu reusesc sa obtin aspectul dorit cu el.

Celel 6 blushuri sunt pigmentate,2 mate si 4 usor sidefate.

Nuantele sunt purtabile,nuante de roz,mov si un portocaliu(pe care nu l-am folosit pana acum).

Ce imi place la aceasta trusa:
-nuante pigmentate
-blushurile sunt in nuante frumoase si potrivite pentru oricine.Merg purtate atat ziua cat si seara.
-imi place ambalajul si faptul ca am mai multe blushuri intr-o singura paletuta.

Ce nu imi place:
-aceeasi problema ca la trusa de farduri,sunt prafoase si cand iau pe pensula multa cantitate se pierde

Iata si pozele :


Randul de sus nu a vrut nici cum sa iasa bine,iar randul de jos e oricum mult mai pigmentat si culorile mai puternice.

Am vorbit despre cele 2 paletute separat,insa luate imrpeuna,ca o singura trusa de farduri,mi se pare foarte buna si practica.
Nota mea 8/10(pentru ca nu imi place bronzerul si sunt prafoase)



Iata si doua filmulete de pe youtube cu ea:


Sper ca v-a ajutat acest review si va rog sa imi spuneti ce vreti sa cititi pe viitor la mine pe blog,pentru ca simt ca postarile mele nu mai sunt la fel de bune si as vrea sa remediez acest lucru.
Pupici.
Take care.

9 comentarii:

  1. arata bn blushruile din aceasta trusa..cel putin portocaliul ala ma omoara:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am paleta 120, dar parca imi place mai mult asa, are si blush-uri :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una as vrea sa vad o postare cu makeup collection :-)) In rest, stai linistita, din punctul meu de vedere chiar ai inceput sa faci postarile mai bune, mai ales review-urile :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. arata f bine! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt curioasa cum ar arata portocaliul ala pe obraz :P

    RăspundețiȘtergere
  6. offf sunt dezamagita...chiar ma asteptam sa fie misto bronzerul si iluminatorul ...cautam de mult o paleta care sa le contina pe toate :-<

    RăspundețiȘtergere
  7. S-o folosesti cu placeere!! ( a folosi= a nu o uita undeva prin sertare :)) )
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Se potriveste si la mine faza cu "daca n-ai noroc la bani,ai in dragoste":P,dar nu le poti avea pe toate,nu?
    Super trusa,mi-as dori si eu una!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template