miercuri, 28 septembrie 2011

Review Lancome Color Ideal

Hey.
Am revenit cu un review despre cel mai nou si folosit fdt al meu.
Cred ca am mentionat intr-o postare anterioara,ca mi l-a dat colega de camera.In schimb i-am dat o pensula de pudra.I-am mai dat cateva farduri si mi-a dat la schimb un blush (tester) de la Shiseido,despre care o sa scriu curand.

Acest fond de ten,de fapt tester si el,are 10 ml.
Ce am aflat despre el de pe net:

• E un fond de ten fluid, usor si catifelat, a carui textura patrunde perfect in piele, lasand o acoperire translucida si egala.

• Pigmentii speciali continuti isi potrivesc culoarea in functie de nuanta tenului dvs.

• Este potrivit pt toate tipurile de ten.


Parerea mea....


Ce imi place:
-acopera foarte foarte bine
-patrunde in piele repede si bine
-are spf 15
-se adapteaza aproape perfect nuantei tenului
-in zonele in care nu am probleme(acnee)nici nu se observa ca folosesc fdt






Ce nu imi place:
-nuanta 04 este prea inchisa pentru mine
-nu este fluid,ci din contra,foarte cremos
-se blenduieste destul de greu si trebuie sa il intinzi repede

Il folosesc zilnic si imi place cum acopera,insa daca ar fi cu macar o nuanta mai deschis , ar fi ideal.
Aaa,si mai lichid:-s.
Oricum,pana acum e cel mai bun fdt pe care l-am avut.

Pupici:*

P.S:Daca doriti sa castigati niste cercei frumosi,intrati aici la concurs.Bafta!

8 comentarii:

  1. Combina-l cu unul mai deschis daca ai, sau aplica ianinte de el un fond de ten mineral cu o nuanta mai deschisa. Eu am unul deschis si unul mai inchis si asa imi iese nuanta ideala. te pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am vrut sa iti zic ca nuanta e cam inchisa...btw vorba lui Honey,combina l cu un fond de ten mai deschis ca nuanta! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sau combinal cu putina crema de fata:D

    RăspundețiȘtergere
  4. las k te duc la solar si rezolvam problema:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos dar nu stiu cat de bun e,parca tot la revlon as ramane:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti sa il combini cu un fdt mai deschis, dar ai grija ca daca il combini cu o crema de fata isi pierde din acoperire...

    RăspundețiȘtergere
  7. Hm, pare ok fdt-ul asta ..:)
    Eu deobicei le mai "diluez" aplicandu-le cu degetele ude pe fata, astfel incat se amesteca cu apa si se aplica in strat mai usor. Numai pe nas si in jurul lui unde am probleme las fdt-ul in felul lui normal.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template