joi, 29 septembrie 2011

Review Elf Matte eyeshadow

Azi o sa continui cu seria de reviewuri la produsele Elf :)
Cand am comandat de pe siteul Elf Uk,voiam tare mult pensula de blush din gama studio.Insa nu mai era in stoc pe cand am pus comanda,asa ca a trebuit sa aleg repede un alt produs din gama studio.
Si pentru ca nu am incercat fardurile din aceasta gama,am zis sa comand unul mat.



Ce spun cei de pe site:
Pigmentul ofera o nuanta intensa, minimizand liniile fine. Textura cremoasa il face sa se intinda uniform, pentru a obtine un look mat. Acest fard de ochi se pastreaza timp indelungat, fiind perfect pentru a fi aplicat singur, pentru conturare sau ca baza de machiaj. Include si pensula!



Ce imi place:
-e mat si pigmentat
-se aplica usor pe pleoapa
-ambalaj micut,dragut


Ce nu imi place:
-nuanta difera fata de cea de pe site;ma asteptam sa fie mai spre mov:-s
-pensulita e draguta,dar inutila

Voi aveti astfel de farduri de la Elf?

Pupici:*

7 comentarii:

  1. Ce faina e nuanta ;)) Si pensula e faina, ce'ai cu ea? >:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am farduri de la elf, dar mi-am luat complexion perfection ca o recomandai tu :P e bunicica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e nuanta fardului;)) Sa il folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bine.Intr'adevar si eu aveam impresia ca'i spre mov..:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place culaorea, e de toamna asa. Abia astept sa pun si eu mana pe produsele mele elf, mi-am laut vreo 6 chestii :D

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar la asta ma uitam azi pe site-ul celor de la elf si eram curioasa cum se vad e piele...mi-ai fost de ajutor...o sa incerc si eu cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  7. doamne ce bine arata..parca vad ca tirmit comanda la elf X_X

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template