joi, 29 septembrie 2011

Produsele favorite ale lunii septembrie

Hey.A sosit timpul sa va arat produsele mele preferate din luna ce tocmai trece.

Am folosit zilnic,de 2 X chiar pe zi,cleanserul de la Liz Earle si crema de maini de la Essence(e aproape gata,nu pot sa cred).

Apoi in materie de machiaj am folosit zilnic,mai ales de cand sunt la TM:

creionul jumbo milk,ca baza pentru ochi
primerul de la Elf,in nuanta Champagne
rimel de la Flormar
nelipsitul creionul alb de la Avon
baza de machiaj Giordani
blushul de la Elf,in nuanta Candid coral
iubita mea complexion perfection
rimel pentru gene si sprancene Avon
paleta de la Avon-Striped Camouflage
Si oja despre care v-am folosit:P

Voi ce ati folosit luna aceasta?
Acum mi-am pus alte produse in portfard(produsele pe care le fol.dimineata inainte de cursuri) si o sa vorbesc despre ele curand.
Iata paleta pe care si-a comandat-o colega de camera:
E frumoasa,insa nu toate culorile sunt pigmentate.O sa o folosesc si eu poate si o sa imi fac o parere despre ea;)

Pupici:*

5 comentarii:

  1. draguteee :X .
    da mi se pare ca in ultima paleta.cam seamana muultee intre ele :-s..

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place trusa:X iar demachiantul de la liz earle chiar e super bun:X

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt eu chioara si insensibila sau ultima paleta are dubluri? ma gandesc ca e facuta asa ca sa nu se termine prea repede, si e menita acelor fete care utilizeaza mereu machiajul natural.. adica nu eu :D
    stai in complex?

    RăspundețiȘtergere
  4. @alle:da cam are dubluri.stau in complex:P.si fata care a lua paleta doar cu marouri se face:p

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template