sâmbătă, 24 septembrie 2011

NOTD

Vreau sa va arat noua mea oja preferata.E simpla,adica din comert,ieftina,insa e super buna si nuanta e foarte frumoasa.
E vorba de oja Orkide nuanta 329.

Love it:x

Azi am testat un fdt Lancome,de la colega,si e super bun.E tester,insa are o cantitate suficienta pentru o vreme.Mi l-a lasat mie,iar in schimb o sa isi aleaga ceva din colectia mea.
Si azi am aflat ca in 23 octombrie se va deschise Sephora in mallul din Timisoara:X.Oh,me so happy.
Iar in Marionnaud,cel din mall,sunt creioane jumbo NYX,dar la un pret f mare,32lei.De asemenea pudre teracota si blushuri.Insa nu se merita la preturile pe care le au spre deosebire de cherryculture,unde preturile sunt mult mai ok.
Pana maine,va pup:*

10 comentarii:

  1. Uhhuu ce frumoasa e oja! Vreau si eu creioane Nyx!! :( Nu gasesc aici :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) :D cand ai sa cheltui o gramada de bani in sephora ai sa regreti ca s-a deschis magazinul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. e frumoasa nunta...am si eu oje de la Orkide si imi plac la nebunie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. am avut si eu oja Orkide, un visiniu inchis.
    Aplicare superba, si rezista super mult :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Superrrr culoarea, unde ai gasit-o? :D
    Ma bucur ca esti si tu din tm :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nam jumbo pencils la marionnaud:|:|:|
    si nici sephora oo so jealous :((

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am o tona de oje din comert care rezista mai mult decat cele de la China Glaze :)).
    Aa, am o nuanta asemanatoare de la Farmasi...cute, cute :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi ca ai trecut pe la mine:D.. ar fi super, cine stie cand ne zarim, nu-i asa mare orasul :P

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template