joi, 15 septembrie 2011

Make-up collection - part III

Revin cu a treia si ultima postare de acest gen.
Iata genele false si lipiciul Duo.De asemenea mai am un lipici de gene din comert care e bunicel.Mie imi pare rau ca nu prea folosesc genele false,dar trebuie sa le am acolo.Nu se stie cand mi se pune pata.
Sunt din comert si de la Elf.

Creioanele de ochi,le-am mai aratat intr-o postare aici

Apoi in acest suport imi tin lucrurile cel mai des folosite in machiajul de zi cu zi si anume :

-creion jumbo milk Nyx
-creioane de ochi :Ga-de
-Mascara :Oriflame,Flormar
-Rimel tranpsarent pentru gene/sprancene Avon
-Tus oriflame
-Creion de buze Miss Sporty

Am ajuns la pensule si diverse ustensile :

Am buretei,clestisor de intors genele,servetelele matifiante si cele 2 pensule kabuki

Apoi pensulele de fata :

-de pudra
-de blush/contur/highlight
-de fdt si corector

Iar cele de ochi :



Luciurile de buze(si balsam de buze):

Rujurile:
 Si cele doua(am uitat sa le pun in poza de mai sus)-Avon&Oriflame.


Intre timp mi-am cumparat creion alb de ochi Avon,tus oriflame si anticearcan Giordani de la Oriflame.
Va pup :*

P.S:imi cer scuze ca nu raspund la comm in timp util,dar nu merge bine internetul.Nu ma lasa sa intru pe facebook si alte pagini.Ma chinui sa scriu postarea cu ajutorul  lui internet explorer in loc e mozzila=>groaznic!
De saptamana viitoare insa voi scrie de pe laptop la TM.Oh,ce emotii!

7 comentarii:

  1. sa`mi spui cate ceva de anticearcanul de la giordani !!! si..vai ce de pensule ai..
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Da si eu doresc cateva cuvinte despre acel anticearcan! Si despre pensulele acelea negre (de la categoria diverse) care sunt de la oriflame daca nu ma insel.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca am vazut la creioane si unul Arabian Glow, de la Avon, nuanta Deep Purple, nu? Il am si eu si sunt foarte multumita de el ! ... si apoi creionul gel din colectia Lace tot de la Avon, de care sunt total incantata, incat mi-am luat unul rezerva in caz ca cei de la Avon il scot din catalog!!! sper sa nu fie asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. te astept si la mine pe blog
    http://alizeecosmetics.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa colectia ta :) o admir cu drag. ai de toate :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template