miercuri, 14 septembrie 2011

Make-up collection-part II

Am revenit cu fardurileeee.
Incep cu cele crema:


-Elf
-Revlon
-2 truse de sclipici de la NYX pe care nu le stiu folosi:((
-creioane cremoase avon si ruby rose
-creasless cream de la Benefit

Apoi cele de la Elf:

-quaduri
-duo
-paletuta de 6 culori-im place tare mult
-un matte eyeshadow

Urmeaza farduri/palete de la diverse firme precum:


-Nyx,Oriflame,Flormar
-Essence-ador paletuta asta
-BF,Dr.Hauschka,Alverde,no name

Avon desigur:


-quaduri si paleta de 6 culori-super cute

Din nou diverse,dar de firma:

-Sephora
-Mac
-Benefit
-Collection 2000 si mostre de fard stralucitor


Si mai sunt paletele:

-de78,26 si 32(cea manly)

Mai am o parte sa va arat:P
Daca intereseaza ceva anume,lasati comm.
Pupici:*

9 comentarii:

  1. Ai de toate in colectia ta de farduri. Eu la farduri nu am nici un sfert din cate ai tu :X sper sa imi comand si eu paleta de 88 :* kissss

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am renuntat la toate fardurile ( aveam si eu destul de multe). Am pastrat doar trusa de 120 culori si cea de 77. Le consider mai mult decat suficiente. Restul le-am dat sa se bucure si altcineva de ele.
    PUP

    RăspundețiȘtergere
  3. intotdeauna imi place la nebunie sa vad colectiile de farduri ale altor fete :)))
    ma face sa-mi fac liste si wishlisturi si sa maresc pozele de cate zece ori s avad mai bine ;)

    dar am o nelamurire: daca asta e partea a II-a, unde e prima parte? nu o gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. stiu ca ai farduri :-w :))
    i want moreee:(

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce nu stii cum sa folosesti paletele cu sclipici de la nyx? ce textura au? de mult ma tenteaza si pe mine ... sunt greu de aplicat din cauza sclipiciului????

    RăspundețiȘtergere
  6. vad ca ai si o paleta de la seventeen (sper sa nu ma insel!). am si eu o paleta cu 3 culori in nuante de roz si doua farduri mono (unul mov si unul lila). sa stii ca sunt foarte multumita de produsele seventeen!

    RăspundețiȘtergere
  7. @monica:partea I e aici:http://mada-noname.blogspot.com/2011/09/make-up-collection-part-i.html
    @alina eugenia:nu stiu.sunt cremoase,dar se intind greu pe pleoapa.paleta de la seventeen e draguta.

    RăspundețiȘtergere
  8. aaaah, multumesc, madlen!!
    ce ametita sunt!! vazusem postarea, dar uitasem de ea. nu stiu de ce, dar ma asteptam sa fie "back to back" postarile colectiei si ma gandeam ca poate am eu probleme cu browserul si nu mi-o arata.

    astept cu mult interes partea legata de rujuri si produse pentru buze :))
    abia astept!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template