vineri, 9 septembrie 2011

Make up collection-part I

Hehe,eu sunt prompta si incep azi seria de make up collection(aveam pozele facute deja:P).
Dar o sa fac intr-un alt stil.
Dupa cum ati vazut ieri,inainte imi tineam toate cosmeticele insirate in acele suporturi de plastic(nu-mi vine in minte numele lor acum).Eh,ele erau puse intr-o ordine.
Si o sa vi le prezint in ordinea in care era.
Stiti de ce le-am pus in ordinea aceea?pentru ca asa le foloseam.De exemplu,first sunt primerele,apoi corectoarele,fdt,pudra si blushurile,V-ati prins?:P

Deci...primerele:


-primerul de fata de la Oriflame-Giordani,.cel de la Puretouch si veilul tot de la Puretouch
-am 2 mostre de la Too Faced si UD primite cadou-multumesc fetelor(stiu ele:P)
-then primerele de ochi de la Elf(4)si cel de la Alverde(care mie imi place f mult)

In al doilea:

-cream eyelinere de la Elf:maro si negru,tus lichid albastru,tus albastru Oriflame
-batoane corectoare Clearskin(unul din cele mai bune de la Avon),highbeam,concealer Oriflame(nu il fol.e apa chioara),concealer Alverde(va ziceam intr o postare ca il fol.pe post de iluminator)
-kitul de sprancene Oriflame(genial),trusa Avon&oriflame de concealer(pe cea de la Avon nu o fol.)

Urmeaza fdt:

-mostra fdt L'oreal-imi place
-fdt puretouch-e foarte bun , mai ales vara
-fdt Avon-smooth minerals-nu il prea folosesc,iar pe cel mattyifing il cam iubesc.e nou & il folosesc des
-fdt Revlon
-Fdt Farmasi-e cam deschis pentru tenul meu momentan ,dar o sa fie bun ca si corector caci e usor cremos

Pudrele:

-Avon-e apropae gata-o folosesc zilnic
-Elf Complexion Perfection-e superbaaaa.Love it
-Oriflame Air Soft-e ok,desi daca nu esti atent si pui prea mult,iti incarca tenul
-Oriflame-nu o folosesc,e prea deschisa nuanta pentru mine

Blush:

-Toate cele prezentate aici,iar in plus 3 bronzere si anume:
-Playboy tester
-Sephora
-Cel din paleta Elf


In partea a II-a o sa va arat fardurile&rujurile,iar in a III-a parte,pensulele si accesoriile.

Daca vreti detalii despre un anumit produs , let me know.

Pupici:*

7 comentarii:

  1. cate bunatati ai :X
    nu miai zis ca te apuci de make-up collection ! >:P

    :X

    RăspundețiȘtergere
  2. arata super:x, astept si restul;))
    baza de la oriflame pt fata iti place?

    RăspundețiȘtergere
  3. @dariaa:nu stiam nici eu pana azi dimi:P
    @pulberedediamant:sincer,nu prea.Cea de la Avon,magix e mult mai fina si mai buna.Acum vreau sa incerc baza de la Anew sau de la Sephora.

    RăspundețiȘtergere
  4. deh,de unde atatea testere and stuff?tare bine arata

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum a zis Alina: " cate primere ai"! :-) oricum, per total imi place cum ai organizat colectia, e foarte frumoasa :-)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template