joi, 8 septembrie 2011

How I keep my cosmetics:before&after

Nu stiu ce intelegeti voi din titlu,dar ideea e urmatoarea:pana acum mi-am facut un sistem de depozitare al cosmeticelor de care sunt foarte incantata,daaar....here comes college...si nu mai pot sa le insir ca si acasa.Deci am inceput sa caut ceva dulapioare in care sa le pun,caci nu m-as prea descurca cu portfardurile.In plus nu sunt pregatita sa renunt la ele:)).
Am dat din greseala peste niste cutii/caserole suprapuse.Ieftine,mici,practice.Azi le-am luat si mi-am inghesuit cu greu cosmeticele .Ce nu imi place e ca paletele mari nu incap.Si ca sunt stresata daca o sa reuesesc sa le folosesc dimineata intr-un timp relativ scurt si probabil fara galagie:-s.O sa am 3 coelge de camera care probabil o sa creada ca sunt crazy cand o sa imi vadda catrafusele,mai ales cosmeticele.Si mai sunt atatea portfarduri cu pensule,cu rujuri/luciuri,cu lucruri pentru demachiere,pentru dus...pfff....Nu stiu cum le duc pe toate.Sa nu mai zic de papuci,haine(mai putine,ca vreau sa imi cumpar de acolo:P),biijuterii...
Iata cum le tineam pana acum o ora si cum le tin acum(ca sa ma pregatesc de viata de camin si sa exersez cu cosmeticele in formatia asta...sa vad daca ma descurc sau nu)

Aaa..si cineva voia sa vada my make up collection.Would you like that?Eu am facut poze la toate separat,dar nu stiu inca daca/cand sa le postez...
Before:

Now:
 Ce ziceti?:-s

P.s:mi-am luat o pensula de blending de la Oriflame.Pare ok,nu am testat-o inca:P.

Pupici:*

20 comentarii:

  1. Arata mai bine cum le-ai asezat acum. Inainte erau prea insirate;)) Si eu imi voi achizitiona aceasta pensula + inca cateva din catalog 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. @miss o: da,doar tu le ai vazut prima:P
    @valentina bucur:ma bucur ca iti place.pensula pare chiar faina.sper sa imi si placa maine cand o folosesc.
    @manix:intr un magazin de 3,8lei...cu prostioare.Dar poti icnerca la cele cu lucruri pentru casa,cu plasticuri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place sa le vad insirate pe toata masa :-) (de aia se numeste obsesie :-))...revenind, imi place cum te-ai organizat cu cele 2 cutii,dar cred ca o sa iti fie greu sa te descurci cu ele dimineata atunci cand o sa fii pe fuga. Si da, chiar ne-ar face placere sa vedem un makeup collection ( mie cel putin ) :-))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu cred ca as umple cutiilee:))))
    nu le vad foarte bine poate mai faci poze:-?

    RăspundețiȘtergere
  5. o intreaga colectie :) si ce de pensule ai strans:)
    astept o postare mai detaliata cu multe poze ale colectiei

    RăspundețiȘtergere
  6. si'mi zice mie sor'mea ce multe am :-@
    Sa'mi dai adresa si orarul cand vii in tm, sa stiu cand sa te jefuiesc :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place mai mult cum arata after... erau prea insirate inainte:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte misto depozitarea. Abia astept sa-mi fac si eu ordine in cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu imi tin cosmeticele intr-un dulapior...dar cred ca imi mai trebuie inca unul ;))
    Sa ne spui cum s-a descurcat pensula de la oriflame ca as vrea sa o iau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. arata bine dupa...ordonate....eu sunt cam imprastiata ..niciodata nu gasesc ce caut( le am insirate in multe cutii/portfarduri)...iar cand fac curat in genti gasesc o multime de rujuri, bani de care uitasem...
    Sper sa tina la tine faza cu ordonatul lor...dar sincer la camin parca vad ca vor fi din nou ..peste tot..e greu sa te descurci cu toate asa..(ps. Noi la camin aveam o vitrina mica in care eu si cole ne imprastiam cosmeticele dupa placul inimii...dar eram doar 2..asta la facultate ca la liceu eram 4 dar atunci nu prea eram cu machiajele..)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  11. deci vreau sa vad colectia ta de cosmetice!!! vad numai bunatati pe acolooo..!:X

    RăspundețiȘtergere
  12. @cara's beauty toys:da,cred ca o sa fie mai greu la camin.vad eu cum ma descurc;))
    @dariaa:las ca o sa mai fac poze si iti arat;)
    @sweet lory:o sa fac incepand de azi:D
    @deia:hehe:p,negociem.oricum vreau sa ne intalnim cand vin la tm:D
    @ionny:pai erau insirate ca aveam loc si ca sa le vad mai bine.dar la camin:((
    @let's make a diva: s-a facut
    @oana b:ma bucur ca iti place.
    @alina:o sa spun dupa ce o sa o folosesc.
    @raluca:si eu o sa am 3 colege de camera,deci va fi cam greu sa le tin ordonate,dar nici nu pot sa le imprastii peste tot.o sa ma bata fetele:))
    @it's friday somewhere:10lei
    @Alyna.make-up:da sefa,azi postez deja:P

    RăspundețiȘtergere
  13. si...mie imi plac mai mult in cutii, eu tin parfumurile afara si tot timpul am sticlutele prafuite:(

    RăspundețiȘtergere
  14. @pulbere de diamant:nu este moale/fina,dar imi place mult ce face,cum amesteca culorile.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template