vineri, 2 septembrie 2011

Guest post:Review paleta 88 warm



Azi o las pe Claudia,castigatoarea concursului,sa va povesteasca despre paleta primita .

"Se pare ca luna august a fost una tare norocoasa pentru mine. In urma concursului cu tema 80's make-up, organizat de Madalina in colaborare cu cei de la farduricolorate.ro, am castigat un premiu foarte frumos, si anume:
Paleta Warm 88
Multumesc atat Madalinei cat si echipei de la farduricolorate.ro
Asa cum a fost intelegerea ,vin cu review-ul pentru aceasta paletuta:)
Foarte entuziasmata, azi am ridicat de la posta premiul mult dorit, care de asemenea a ajuns si foarte repede. (marti am vorbit pe email cu Gabriela de la farduricolorate.ro, carea fost foarte draguta. Mi-a zis ca vineri imi ajunge paleta si asa a fost.
Am fost foarte incantata de packaging. Foarte frumos ambalat, ca un adevarat cadou de Craciun.
Paleta este absolut superba. 88 de farduri organizate intr-o caseta neagra foarte eleganta care include o oglinda plus doua aplicatoare buretei.

 
  • Nuantele sunt superbe: atat sidefate, mate, mai shimmery, cu particule mici de sclipici, cat si cateva metalice. Ce am observat si mi-a placut foarte mult, cateva nuante au un finish metalic de auriu sau argintiu.
  • Sunt foarte pigmentate cu o textura fina.
  • Nu sunt prafoase si din ce am observat pana acum nu am avut probleme cu fall-out-ul pe obraz in momentul aplicarii.
  • Nuantele sunt formate din culori neutre, de la nuante de alb, beige-uri, nuante de corai, caramiziu, kaki pana la tonuri de mov intens, gri, negru (nuante perfecte pentru sezonul de toamna, si nu numai).
  • Se aplica foarte usor pe ploape iar blending-ul se realizeaza la fel de usor.
  • Este o paleta utila, atat in realizarea unui look nude, natural, de zi, cat si pentru unul de seara, mai puternic, mai sofisticat.
  • Culorile sunt foarte rezistente. Dupa ce am realizat swatch-urile, am observat ca nuantele se curata greu, de asemenea si la demachiere (dupa cateva ore) intensitatea fardului ramane foarte intensa.
    (fara baza de machiaj)
 (peste o baza de machiaj)          
                               (peste o baza de machiaj)    
                               (peste o baza de machiaj)    
                               (peste o baza de machiaj)    
                                (peste o baza de machiaj)    
                                (dupa ce am demachiat pielea)             
          
In concluzie ador aceasta paleta. Are foarte multe plusuri. De la design pana la nuante, textura si rezistenta. O recomand cu siguranta."
 
Multumim pentru review.
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Multumesc si eu ptr premiu, mi-a placut foarte mult, si bineinteles si review-ul l-am facut cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase culorile din aceasta paleta...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template