duminică, 11 septembrie 2011

Gheisha make up-fail

Acum cateva zile imi aplicam pe fata o masca de argila.In momentul in care am vrut sa ma spal,am realizat ca fata mea e alba.Ce ma gandesc eu?hmmm...ce ar fi daca m-as face ca o gheisha?
Iata rezultatul:

De ce e fail?
Pentru ca trebuia sa:
-fiu alba si pe gat
-albul de pe fata sa fie mai opac si uniform (trebuia sa ma dau cu faina:)))
-blushul nu a vrut sa iasa rosu.In combinatie cu albul de pe fata a iesit un roz aprins.

Dar apoi m-am decis sa apelez la recuzita.
Mama a murit de ras cand a venit acasa si am pus-o sa imi faca pozele:))


Arat mai degraba a mim:))

Eh,a fost fun.
Ce ziceti?:P

Pupici:*

15 comentarii:

  1. foarte interesanta idee! imi place,a iesit super! xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. ei, hai ca esti draguta :) mie imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. caut o postare unde scriai ca ti-ai cumparat ceva de pe un blog care vinde produse..cred ca si acolo te intrebam cum dai de aceste bloguri..
    de fapt as vrea sa gasesc acel blog dar habar n-am cum:))

    RăspundețiȘtergere
  4. in mod sigur tu si mama ta ati murit de ras :)) aveam si eu in cap sa fac acest machiaj, dar inca nu mi-am facut curaj :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare ideea. Felicitari pentru initiativa!

    RăspundețiȘtergere
  6. mie imi place:))chiar se vede super cu "chimonoul" si evantaiul;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna sunt noua in blogosfera dar iti urmaresc blog-ul daca ai placerea : : follow me on google friend connect
    http://maripossaaa25.blogspot.com/
    Daca am deranjat imi cer mii de scuze :*

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place cum ai improvizat chimonoul! oricum, foarte frumoasa ideea. Dupa ce am citit toate comentariile ma gandeam ca ar fi frumos sa facem un tag care sa circule prin toata blogosfera iar tema lui ar fi realizarea unui machiaj si a unei tinute de gheisa. Ce spuneti? Ati onora un tag de genul acesta? :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. vezii ca nu e fail:) !! iar blush-ul eu zic ca e suficient de puternic:P

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template