luni, 5 septembrie 2011

Flormar review

Acum doua saptamani norocul a fost de partea mea.Am castigat un concurs Flormar.Am revenit cu pareri despre cele trei produse primite.

1. Fard Matte Mono Eye Shadow M10


-e foarte pigmentat
-are un ambalaj dragut,practic
-e mic si usor de purtat in portfard/geanta...
-e mat(imi plac mult fardurile mate)


2. Gloss Long Wearing L401

-desi e roz. pe buze are doar un efect de stralucire si de buze umede(exact cum scrie pe el)
-imi place si mi se pare foarte discret si de efect-am de gand sa il folosesc des,mai ales cand merg la cursuri-
-e cam lipicios -singurul minus pentru acest produs-


3. Rimel X10 Sculpting Mascara

Sa stiti ca am fost foarte bucuroasa ca am primit un alt rimel Flormar,pentru ca am mai avut unul de la ei(SpiderLash)si am ramas impresionata de el. Asa ca o sa fac o mica comparatie intre cele doua...

Rimel X10 Sculpting                                                                SpiderLash

-are 15 ml                                                                            - are 13 ml
-ambalaj ok                                                                          - ambalaj mai interesant si practic
-periuta mica ,deasa,groasa                                                   - subitre,lunga,deasa
-face genele sa para mai  dese                                               - face genele sa para mai lungi
-pret:19lei                                                                             -pret:19lei




Imi plac amandoua foarte mult,dar tot SpiderLash ramane my fav.:P.

Iata si un look cu  produsele de la Flormar , realizat astazi:


Pupici:*

P.S:am inceput sa gatesc:)).getting ready for college....Voi ce ati mai facut?

4 comentarii:

  1. eu pierd timpu...interesant fardu de la flormar.si mie imi plac fardurile mate.desi acum caut blush-uri mate:D

    RăspundețiȘtergere
  2. in ultima vreme am fost deprimata:)) super nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place culoarea fardului <3 Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te bucuri de produsele primite ! Gloss-ul este longwearing, contine unt de cacao, shea si mango si previne pierderea apei din buze (de aici efectul de lipicios). Rimelul Sculpting X10 volum/lenghtening - cofera un efect dramatic pentru volum si alungire, iar Spider Lash Deep Black contine micro-gene si ingrasa genele. Incearca sa schimbi periutele intre ele, poate iti place la fel si X10 volum...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template