joi, 1 septembrie 2011

Favoritele lunii August

Iata ca trecut si vara:(.Am ajuns deja in septembrie si in cazul meu,incep scoala in 3 sapt:|.

Ce am folosit cel mai mult luna trecuta:
    -Trusa de25 (21 farduri si 5 blushuri)-nu m-am dezlipit de ea de cand am primit-.Desi acum am alta jucarie:D

    -Fondul de ten Revlon-imi place,desi inca imi doresc Colorstay sau Astor Mattitude.Acum am unul nou de la Avon pe care il testez.

    -Pudra Avon-vreau sa o termin caci mai am 3:-s....Desi o am de mult timp si chiar e foarte buna.

    -Blush Oriflame-nuanta Classic Rose-pe care o ador.

    -Pensulele Cosmetic Style-in special cea de blending si de fard

    -Rimel transparent pentru gene si sprancene- il folosesc zilnic pentru sprancene

    -Ruj Avon-nuanta Cappuccino-un maro dragut,discret.

    -Demachiantul bifazic Farmec-care imi place f mult.Desi pentru fata folosesc acum un alt demachiant despre care o sa va vorbesc curand.
    -Crema de maini Essence-o adooor.miroase super.

    Cam acestea sunt produsele.Destul de multe,nu?
    Voi ce ati folosit cel mai mult in luna ce tocmai a trecut?
    Pupici:*

    8 comentarii:

    1. Am folosit bronzer in prostie..Sunt obsedata de el:))
      Aa,si mai nou..blush:)

      RăspundețiȘtergere
    2. Ai folosit suficiente ;)) Eu nu am putut sa ma despart de pudra comandata de la elf :D

      RăspundețiȘtergere
    3. pff la mine a fost o luna plinaa:X
      imi plac favoritele talee:X

      RăspundețiȘtergere
    4. @alyna make .u p: e buna.perfecta pentru neutral make up zilnic dar si smokey.
      @it;s friday somewhere:e bun dar are acoperire medie.acum ca nu mai am cosuri e super.dar cand am probleme mai maricele hmm...
      @let's make a diva:poi ia-o:P.eu am luat o mai ieftina de pe un forum.

      RăspundețiȘtergere

     
    Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template