sâmbătă, 10 septembrie 2011

Amintiri si produse bune-Avon(pic heavy)


M-a apucat nostalgia pentru anii de liceu trecuti si aseara am inceput sa rasfoiesc cataloagele Avon si ofertele de repr.Le-am pastrat pe toate(imi lipsesc cam 4,5 de fapt) cu sfintenie,intr-o cutie.Oferte,competitii,facturi(facturile chiar nu stiu de ce le-am pastrat),etc.In iarna fac 4 ani de Avon si din pacate nu cred ca o sa ajung mai departe de atat.Dar au fost niste ani asa frumosi.Pana anul trecut chiar faceam banuti din treaba asta.Dar de cand cu cosmeticele,am inceput sa imi cumpar in prostie produse si sa nu simt banutii din comision.Eh,dar bine ca nu stiam eu de cosmetice acum 4 ani,caci la ce produse frumoase erau,cu siguranta aveam o colectie mult mai mare acum si no money(asta se aplica si acum:P)

Am fost foarte determinata sa fac Avon,pentru ca my mom nu credea ca o sa reusesc sa am vanzare de 1 mil cat trebuia in perioada aceea.Si in prima campanie am facut 4mil jumate.Cu asta i-am scos ochii mereu:)).Tata a avut incredere,el a zis sa ma lase.Oricum m-am facut dintr-o joaca , apoi mi-a placut,am vazut ca am succes(mai era in clasa o colega dar s-a lasat caci nu cumparau de la ea) si am continuat.Dupa 2 ani m-am desteptat sa ma fac coordonatoare .Am ajuns si SC(senior coordonator)o sg campanie.Dar acum nu am mai avut timp si pasiunea aceea sa ma ocup de avon.Pentru ca liderul de zona e o femeie rautacioasa si se poarta urat cu mine si pentru ca am descoperit cosmetice mult mai bune.Daca inainte Avon era holly fgrail,acum sephora,mac si alte firme le-au luat locul.Adica as vrea sa am aceste produse.Pana atunci e ok ce am.
Dar nu despre asta voiam sa scriu.M-am abatut de la subiect,sorry.
Voiam sa va arat niste poze cu produse pe care le-am descoperit aseara,care sunt frumoase si imi pare rau ca nu am stiut sa le comand in vremea aceea,cand erau in catalog.:(
Avonul avea produse mai bune before , iar cele din strainatate(cataloagele)sunt pline de goodies.Pacat ca la noi nu se aduc...
De exemplu,aveam baze de machiaj,fonduri de ten si farduri iluminatoare/de obraz.
De asemenea pensule,farduri si creioane interesante.Parerea mea:P.
Take a look:























Cam multe produse I know:P.
Iata cum arata cataloagele (primul si ultimul dintr-un an)
2007-2010
Si ofertele de reprezentanti:

Mai tineti minte catalogul acela mai lat?Mie imi placea asa:
Si inainte de a plasa comenzile online,le scriam pe hartie:

Cam atat.Sper ca v-a placut.Mie mi-a placut sa revad cataloagele:P

P.S:daca auziti la tv despre sarbatoarea de la Tebea,sa stiti ca e la cativa km de mine:P.
Am vrut sa scriu despre ea,dar nu are rost ca nu o cunoaste lumea si nici eu nu stiu prea multe despre ea.In satul Tebea,este o biserica unde se afla mormantul lui Avram Iancu si un gorun numit gournul lui Horea.I
deea e ca e sarbatoare,sunt tarabe,mici(mititei),masinute si multa lume.De asemenea orasul e super curat,pentru ca o sa vina oficialitati si trebuie sa aratam decent,nu?Pacat ca doar o data pe an se face asa frumos si curat in oras.
Detalii  si poze aici .



Pana maine,pupici:*

5 comentarii:

  1. Deabia astept sa fiu in locul tau:)))ANul viitor:d


    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca Avon numai e ce era odata .. si da in strainatate sunt produse mult mai bune si mai variate. ai ajuns si SC? Bravo! Eu am fost doar simplu coordonator si am renuntat pentru ca se castiga mai bine la Oriflame ca si coordonator. Sa stii ca toate/toti ( la mine in oras acum este un barbat ) coordonatorii de zona de la Avon sunt uraciosi si rai pentru ca sunt salariati, nu e ca la Oriflame sa ajunga director de zona pentru ca grupa lor are cele mai mai vanzari, deci e normal sa fie stresati pentru ca oricand pot fi dati afara.

    RăspundețiȘtergere
  3. doamne cate chestii frumoasee.regret mult fondul de ten mineral :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu mai am cataloage vechi si regret ca nu am cumparat unele produse,mai ales cele de la Color Trend aratau mult mai ''delicios'' si aveau mai multe lucruri...Inca mai sper sa revina iar in stoc...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template