miercuri, 3 august 2011

The winners!!!

S-a incheiat si acest concurs.
Dupa prelungirea lui,am avut surpriza placuta sa primesc muuulte machiaje .

Toate au fost frumoase,dar unele au iesit in fata mai mult ca altele.
Vreau sa va felicit pe toate,ati facut o treaba excelenta si chiar ma pot inspira din machiajele voastre.Desi trebuie sa va cert putin pentru ca unele nu au fost fantezie precum cerea tema.Dar eu am facut o postare in care v-am atentionat.

Dupa lungi dezbateri cu sposnorul concursului,am decis ca premile sa mearga la urmatoarele fete:

LOCUL 1:
Ana Maria China

LOCUL 2:
LadyBug

LOCUL 3:
Dariaa


FELICITARI fetelor:*
Am vrut ca premiile sa mearga la 3 fete cu 3 poze de inspiratie diferite.

De asemena avem si o mentiune:D,care consta intr-un voucher de 30 lei.
Aceasta mentiune este castigata de :
Pixie(notanothermakeup)

Multumesc pe aceasta cale celor de la Cosmetic Style pentru sponsorizare si voua ca ati participat.
O sa postez si restul machiajelor maine dimineata. Stiu ca doriti sa le vedeti:)


Castigatoarele sunt rugate sa trimita mail pe adresa cosmetic.style@yahoo.com cu produsele pe care le doresc .
Iar cele care nu au castigat sa nu fie suparate.Urmeaza un giveaway si un alt concurs foarte curand:D.
Pupici:*

13 comentarii:

  1. yaaaaaaay am o mentiune :D:D:D:D multumesc mult ...si binenteles felicitari anei care e un makeup guru tre sa merg la ea sa mai iau lectii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Felicitari tuturor! Pixie esti geniala! e foarte tare machijul tau :) Imi place mult si machiajul lui Ladybug! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow!!!multumesc din suflet pentru premiu Mada&cosmetic style!genial machiajul Anei~ felicitari:)
    Abia astept sa vad si celelalte machiaje. felicitari tuturor:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari :D Toate machiajele sunt absolut FAB!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!
    Hahaha. Cat de funny este Pixie :D.


    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari fetelor >:D< Bravo Dariaa :X:X Chiar foarte frumoase machiajele >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc.nu pot sa cred :x !!felicitari fetelor :) aveti niste machiaje superbe . :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe machiajele,felicitari fetelor!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template