duminică, 7 august 2011

Revlon custom Creations Review

De mult timp imi doream un fond de ten bun,mai ales de la Revlon sau Astor(e urmatorul pe lista,urmat de L'oreal).

Asa ca m-a apucat nebunia intr-o zi si am inceput sa caut un fond de ten la un pret acceptabil dar sa fie si bun.
Am avut noroc , caci am dat peste acest blog,iar domnisoara care se ocupa de el,a fost foarte draguta si a vorbit mult cu mine pana m-am decis la un fond de ten.Mi-a spus cam ce nuanta ar merge,ce fdt este bun pentru tenul gras etc.

M-am decis intr-un final asupra fondului de ten Custom Creations,nuanta 020-light-.
Am cautat reviewuri,filmulete pe youtube,insa parerile erau impartite.

Ce m-a incantat pe mine la el era ca are 5 trepte de reglare.Astfel incat poti alege o nuanta mai deschisa sau inchisa,in functie de nuanta tenului,de anotimp.

A costat 40 lei si a sosit repede,in 2 zile.

Il folosesc deja de aproape o luna si voiam sa va vorbesc putin despre el.

Ce imi place:

-Are spf 15
-Ambalaj ingenios-e impartit in doua parti-una cu un fdt deshis si una cu un fdt mai inchis- si se regleaza de la 1 la 5
-Acoperire medie
-Are pompita-se dozeaza cantitatea necesara-
-pretul(nu cel din magazine,ci cel de pe site)-avand in vedere ca la Avon un fdt este in jur de30 lei,iar cel Revlon,superior calitativ este 40,eu zic ca e ieftin-

Poze before-after:


Ce nu imi place:

-nu mi se pare ca se vede o diferenta mare intre cele  5 trepte de reglare


Totusi trebuie sa spun ca imi place mult.Am folosit nuanta 2 si am incercat de curand nuanta 3,care,parca e umpic mai inchisa.Parca....Inca nu sunt convinsa...

In orice caz recomand blogul cu cosmetice Revlon ,pentru ca produsele sunt noi si la preturi mult mai accesibile decat cele din magazine.

Inca sunt in cautarea fondului de ten perfect.Ce-i drept am avut ocazia sa testez fdt Mac,dar o nuanta mai inchisa decat a mea.Anyway pana ajung eu sa am fdt Mac mai dureazaaaa....:))

Asa ca vreau Astor Mattitude pe care l-am testat si mi-a placut la nebunie.

Voi ce fdt folositi?Care este preferatul vostru?

Nu uitati de Giveawayul THBoxes,iar maine am o alta surpriza pentru voi:D

Pupici:*

8 comentarii:

  1. Dar revlon colorstay pt ten gras ai incercat? Mie mi se pare unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care le-am incercat. Am tenul foarte gras iar acest fdt a fost singurul care mi a pastrat fata mata ore bune. Pacat ca acum vara nu face fata si e cam greu pe ten.
    Custom Creations pare foarte ok ca idee dar nu stiu ce finish are...din pozele tale inclin sa cred ca nu are un finish mat.

    RăspundețiȘtergere
  2. si-a cumparat prietena mea astor matitude , mi se pare ca acopera detstul de bine , si eu vreau sa il incerc , poate il fur intr-o zi :))
    ce fdt l'oreal vrei ? :D eu acum vreau sa imi iau infailible

    RăspundețiȘtergere
  3. deci trebuie sa imi cumpar si eu acest fond de ten:)

    este super:)

    Il are o prietena de-a mea:D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tare bine. Ai putea folosi pe sub el si un corector pentru pete sau roseata.
    Pupici!

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. @alina:nu am incercat colorstay pentru ca nu mai avea in stoc:(.dar ma tenteaza.
    @dariaa: cel pe care mi l-ai trimis tu de la l'oreal imi place.poate ala.sau astor sa vad:p
    @irynuk:este destul de bun,da.
    @xoxo:da folosesc baton dar voiam sa va arat cum arata doar cu/fara fdt

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca nu te deranjeaza aspectul foarte mat, nu ai o reactie alergica la el (sa-ti apara cosulete) si il demachiezi foarte foarte bine seara.... o sa -l consideri perfect.
    ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu recomand revlon colorstay. er cel mai bun fdt pe care l=am folosit :D

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place foarte mult acest fon de ten,revlon custom creation,mi se potriveshte de minune,nuanta 030...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template