luni, 29 august 2011

Review:Elf Complexion Perfection

Nu-mi dau seama cum nu am facut pana acum review la acest produs de care sunt indragostita.Eram sigura ca am facut,pana ieri cand am cautat in arhiva si nu era.Si pentru ca Valentina a dorit un review al paletei am zis sa il fac.Oricum am inceput sa folosesc produsul acesta de aproape un an,deci pot sa imi imi spun parerea.

Ce imi place:
-cantitatea foarte mare(13,5g)
-ambalajul profi si oglinda mare
-face exact ceea ce spune:matifiaza tenul,il lumineaza,absoarbe excesul de sebum si il lumineaza
-eu o aplic dupa fdt,sau  daca in timpul zilei pielea mea devine uleioasa,mai ales in zona T.Automat se duce acel sebum si tneul arata foarte bine.De asemenea o mai folosesc uneori,pentru a estompa nuanta din obraji,in cazul in care am cam exagerat cu blushul.
-pretul-18lei

Ce nu imi place:
-no such thing here.Poate doar ca trebuie comadnata de pe net si nu o pot cumpara dintr-un magazin,dar zau,imi ajunge 6 luni (timp in care o folosesc cam zilnic),deci nu e o probl.

Ca sa vedeti cat de mult imi place,iata cum arata paleta cea veche,pe care trebuie sa o arunc.Pentru ca la noi pe site nu era in stoc mai niciodata,am tot tras de aceasta,pana imi iau alta.Totusi fara galben si fara a putea amesteca bine toate 4 nuantele nu are acelasi efect.Sunt f happy ca am luat-o din nou.

Si sa nu uit sa spun,se pot folosi individual cele 4 nuante,dar eu prefer sa le amestesc.Iata un alt review foarte bine structurat al acestui produs aici si daca vreti sa vedeti cum functioneaza,uitati si un video ,de la DivaMakeupQueen(mie personal imi place mult de ea),aici.

Azi e ultima zi de concurs.Apoi in zilele urmatoare voi anunta castigatoarea.
Pupici:*

5 comentarii:

  1. Interesant.O sa mi-o cumpar si eu daca o voi gasi disponibila...ca tot am nevoie de niste pensulici...sa fie comanda mai mare.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. deci spui ca matifiaza tenul? pentru ca as avea nevoie de un astfel de produs pt zona T. merci ca ai facut review, chiar nu stiam mai nimic despre acest produs si as vrea sa mi-l cumpar . acum sunt mai lamurita:*

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe am intalnit si oameni incantati de produse elf :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am luat-o si eu :D

    Ai scris review despre eaa la koko pe blog :D am gasit eu zilele astea. pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template