miercuri, 24 august 2011

Review pensule Cosmetic style

Cum sa te racesti vara?!Iata ca eu am reusit.Am luat-o de la cineva , iar acum ma simt groaznic:(.Sper sa treaca repede.Poate trece daca imi vin maine cosmeticele mult asteptate de la elf sau flormar.
Anyway,desi am vrut de dimineata sa fac postarea,nu am reusit.

Eu mi-am luat aceste pensule de pe un blog sale,insa le puteti gasi aici.
Mie imi plac foarte mult.
In primul rand ambalajul e f practic.Are loc pentru cele 7 pensule si un mic buzunarel/compartiment in care mai incape ceva(gen o pudra,un rimel,luciu).


Mi se pare super pentru calatorii si contine aproape toate pensulele necesare.Adica pe langa cele 7 eu as mai lua Sigma F80 sau orice alta pensula pt fond de ten.In rest celalalte sunt super.
Setul contine 2 pensule pentru fata(eu le folosesc pentru blush si pudra) si 5 pensule pentru ochi(de sprancene,angled,de blending si doua de fard).
Au aprox.13cm,insa mi se par numai bune si perii sunt fini,moi,placuti la atingere(par natural de bursuc).Cea de blending e preferata mea,urmata de cea angled pe care o folosesc pentru sprancene.
Sunt practice,bune si usor de manevrat.
Un alt review al acestui kit il gasiti aici.

Si in cazul in care doriti sa ma votati la concursul DivaHair(aici),v-as ramane recunoscatoare.
Nu o sa va bat la cap cu mesaje sa dati like.Care vrea da,care nu nu:P.Cand am intrat pe pagina sa vad poza,deja primisem cateva likeuri si le multumesc mult fetelor.Ma bucura ca au dat de buna voie si nu pentru ca am tot insistat eu sau ceva.

Si nu uitati de concurs!!!Mai sunt cateva zile....
Pupici:*
 
P.S:Aveam mai multe poze,dar se pare ca le-am sters.Scuze.Eventual revin maine si editez,pun mai multe poze.Acum sunt prea obosita:*

10 comentarii:

  1. Arata tare bineeeeeeeee:D eu vreau doar pensula de blending:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana la urma ti le-ai luat:)) Nu te poti stapani:))

    RăspundețiȘtergere
  3. de unde mai exact ti-ai luat pensulele?
    Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  4. am dat un like cu id-ul carolina manuela hais
    succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu-mi plac pensulele din par de bursuc pentru ca devin foarte aspre.

    RăspundețiȘtergere
  6. ms fetele
    @danamakeup:de pe un blog nu retin numele.scuze.

    RăspundețiȘtergere
  7. @chocolate:nu am mai avut asa ca nu stiu cum se comporta.o sa vad la acestea:p

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template