vineri, 19 august 2011

Oh me so happy! Paleta 26 de la Fraulein

Azi am crezut ca e o zi ghinionista.Asteptam cu nerabdare doua colete , insa unul vine maine si celalalt nu se afla la posta:(.Apoi pe drum spre casa,e posibil sa ma fi prins radarul.Still I hope not.:P
Si pe cand stateam eu asa bosumflata in pat,ma striga postasita.:D.Tinea in mana plicul cu paleta mea:X.Eu credeam ca vine la posta,de aceea eram dezamagita ca nu a ajuns.Dar fiindca a fost pusa tip scrisoare sau ceva de genul,am primit-o acasa.

Parerea mea e ca este superba:X.
Am luat-o de pe un forum,pe care vi-l recomand in cazul in care nu il stiti deja:aici e forumul,dati la sectiunea all about make up iar apoi in functie de ce va intereseaza...La sectiunea lucruri de care nu mai avem nevoie,era paletuta mea:X.Atat de frumoasa,ieftina si doritoare de o casa noua.


Stiu,.fabulez,dar zau ca m-am indragostit de ea.

Culorile sunt si mate si sidefate.Insa sunt un alt tip de sidef,sau cum sa ma exprim.Mie nu imi prea plac fardurile sidefate.Doar seara,insa ziua no way.Insa aceste farduri sunt foarte dragute,placute,incat le poti purta si ziua cu ususrinta.I know I will.

Am numarat doar 8 nuante mate,insa ele nu sunt asa pigmentate.
Anyway,trusa contine 21 de farduri si 5 blushuri:X.You know how much I love blushes...Toate 5 sunt frumoase,dar ultimele doua sunt my fav.Maine incep sa le testez:P.
Iata swatch la nuantele din trusa si un make up realizat in graba cu ele,ca sa le testez:D.






Pupici:*
Nu uitati de concurs!!!

8 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template