luni, 22 august 2011

Mic Haul

Hey.I'm back.
Am fost plecata din oras in weekend si am uitat pentru doua zile de farduri , internet&co.
A fost bine,dar ma bucur ca am revenit:X.
Nu prea am idei right now,asa ca m-am gandit sa va arat ce mi-am cumparat luna aceasta,desi asteptam comanda Elf Uk ca sa fac acest Haul.Asta inseamna ca o sa mai fac unul cand soseste comanda....

In primul rand am cumparat un set de pensule,travel kit,de la Cosmetic Style de pe un blog sale.
Ce pot sa spun despre ele?imi plac.Sunt f practice si cu siguranta le voi lua cu mine daca plec intr-o mica excursie.


Apoi de la Avon mi-am comandat un baton 3 in 1,ceva in genul celui Arabian Glow,dar ca e pe o nuanta de maro-il folosesc ca si baza-.

Demachiantul bifazic si trusa nu le mai prezint aici,insa va spun ce mi-am comandat si a venit azi de la Oriflame:setul de 3 produse.Yeey!

Setul e format din pudra,rimel si luciu.


Pudra e mica:|.
Adica eu nu am fost inspirata sa ma uit la gramaj inainte sa comand,asa ca am ramas putin surpinsa cand am vazut-o prima data.E perfecta pentru a lua o cu tine in geanta sau cand calatoresti.Are un ambalaj dragut si doar 6 grame.Iata cum arata pe langa cea de la Elf sau Avon.

Rimelul e bunicel.Prima impresie e buna.L-am aruncat pe cel vechi de la Oriflame,caci i-a venit inlocuitorul:P.O sa vorbesc despre produse intr-un review curand probabil.
Iar luciul,probabil il voi face cadou asa ca nu stiu cum este.


Si tot in comanda a sosit un produs pe care  a trebuit sa il pastrez si anume un creion kajal pe albastru.L-am si folosit here:


Cam atat pentru azi.
Pupici:*
Nu uitati de Concurs!!!

11 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere:>arata bine de tot ultimul creion..la ce pret se invarte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag! Vreau mai multe detalii despre setul de la Oriflame! eu inca nu am dat comanda:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @let's make a diva:ms.creionul e in catalog cam 21 lei.depinde de campanie.
    @ionny:poi luciul miroase bine,pudra e buna dar mica,iar rimelu e ok.o sa revin cu pareri.
    @it's friday somewhere:multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere! Te rog sa faci un review la pensulele de la cosmetic style.

    RăspundețiȘtergere
  5. @valentina bucur:ms:)
    @alina:da sefa.o sa fac sapt asta:D

    RăspundețiȘtergere
  6. pensulele de la cosmetic style sunt foarte bune si f utile,le am de ceva timp si intr-o calatorie,vacanta sunt foarte utile;) sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. ;)) nu a iesit bine, era mai mult o rugaminte si doar daca vrei tu :P :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template