marți, 16 august 2011

Lectia de machiaj

Hello.Am revenit cu postarea specifica zilei de marti.Daca ma credeti uneori uit ce zi este si apoi ma gandesc  ca am postat lectia de machiaj deci e marti:.
Dar voiam sa incep prin  a  spune castigatoarelor de la Giveawayul THBoxes ca isi pot plasa comanda pe site iar acolo o sa gaseasca un loc in care scrie Note,unde le rog sa specifice ca au castigat la giveaway,pentru ca firma sa stie sa nu le taxeze nimic.
Revenim cu partea a 2a din postare&din lectie.

CORECTORUL:

Alb fildes si bej:
Poti scapa de multe probleme cu ajutorul unui corector in nuante de galben.Galbenul este cea mai buna optiune,deoarece te ajuta sa neutralizezi majoritatea imperfectiunilor tenului,dintre care  violetul cearcanelor,maroul asa numitelor "pete de varsta" sau roseata.Cu cat imperfectiunea este mai mare-cum ar fi angioamele cutanate sau cearcanele extrem de adanci-cu atat corectorul tau va avea nevoie de mai mult galben.

Aramiu si negru
Pe o piele neagra sau bronzata,merge minunat un corector oranj-auriu pentru nuantele mai deschise spre mediu.Pentru nuantele cu adevarat inchise,de obiceicel mai bine acopera un corector in nuante maro-cald.

PUDRA

Alb fildes si bej

Ca si in cazul fdt sau al corectorului,o pudra  de fata de nuanta galbena sau neutra este de obicei cea mai buna solutie.Nu recomand niciodata folosirea unei pudre roz,deoarece aceasta face pielea sa para artificiala si imbatranita.Trebuie sa gasesti o nuanta neutra care sa se potriveasca perfect cu aspectul pielii sau sa-ti corectezi imperfectiunile , atunci ar trebui sa alegi o pudra galbuie.

Aramiu si negru

Femeile cu o nuanta inchisa la ten ar trebui sa foloseasca o pudra auriu-portocalie ca sa le lumineze,sa le improspateze pielea si chiar sa-i dea o usoara stralucire.Cu cat pielea este mai inchisa,cu atat este mai indicat sa folosesti o pudra in nuanta maronie,calda pentru a oferi pielii tale un aspect natural si usor sidefat.Pentur pielea bronzata sau de nuanta inchisa,ar trebui sa alegi o pudra pulbere,usro stralucitoare.Va absorbi  grasimile din piele,pastrand tenul proaspat si hidratat.O pudra pulbere mata va da acestui tip de piele un aspect monoton.
Inca ceva in legatura cu pudra:
Pudra translucida nu este invizibila (transparenta)desi cei doi termeni sunt usor de confundat.Este mai putin opaca decat celalalte variante,dar nu este lipsita de pigment si de multe ori pare artificiala,in special pe o piele bej inchis sau pe un ten masliniu.Cel mai bine este sa alegi o pudra care se potriveste perfect cu nuanta tenului tau sau una care iti lumineaza pielea.Pudra translucida este indicata doar daca o aplici pe zonele unde ai folosit mult corector.

Iata corectoarele si pudrele mele:


Pupici:*

9 comentarii:

  1. Cum e cel Avon cu patru culori caci as vrea si eu sa mi-l iau?

    RăspundețiȘtergere
  2. astia de la AVon acum aa aprut. Mi-l comand si eu azi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @bambina:mie nu-mi prea place:-s
    Miu miu:nu stiu daca merita sa ti-l comanzi.mie in afara de galebnul acela nu mi plac restu culorilor.urmeaza un review.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mada, imi zici si mie unde trb sa dau comanda la thboxes?:D Sunt castigatoare a giveaway-ului. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. @little princess:poi intri aici: http://www.thboxes.com/ te loghezi dai add to shopping bag ce produs vrei si apoi dai mai departe comanda.insa sa nu uiti sa scrii acolo la note ca esti winner sa nu te puna sa platesti:)

    RăspundețiȘtergere
  6. e mai bun cel de la oriflame decat cel de la avon?!Pe care mi`l recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, mersi mult! Credeam ca nu a mers prima comanda deaia am mai incercat odata:)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template