luni, 1 august 2011

July's Favorites

Am decis sa fac si eu acest tip de postare.Hope you'll like it.

Deci in luna iulie,pot spune ca am folosit aproape zilnic urmatoarele produse:

Fdt Sephora-pe post de bronzer-contureaza fata f frumos
Pudra Air Soft Oriflame-nuanta Light-acopera bine si nu incarca tenul
Kitul de sprancene Oriflame-eu combin cele 2 nuante si imi place cum se comporta.
Prmerul Elf-incerc sa il termin pentru ca o sa-mi vina comanda de altele;))
Alverde concealer-pe post de iluminator,cum ziceam intr-un post anterior
kitul de concealer Oriflame-acopera f bine
Ruj elf-nuanta Classy-il ador:X
Luciu de buze Flormar-imi  place la nebunie:D

Cam acestea sunt:D
Nu uitati de CONCURS!
Mai e timp pana miercuri,iar joi sau vineri cel tarziu voi anunta castigatoarele:D.
Apoi o sa am alta surpriza pentru voi:D
Pupici:*

6 comentarii:

  1. Si eu am rujul classy si il ador:x

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place rujul:x,pacat ca nu-mi sta bine cu el:(

    RăspundețiȘtergere
  3. @let's make a diva:da,e f frumos
    @dedeea:I know:P
    @sweet crazy lollipop:e f bun.O sa-i fac review/swatch in curand
    @miss o:stiu si mie imi pare rau:(

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template