duminică, 28 august 2011

Ganduri.....

Azi o sa fac o postare mai ciudata,cum nu prea imi sta in fire.Not related to beauty.
Ma gandesc de cateva zile incoace ca in mai putin de o luna,incepe un nou capitol din viata mea:viata de student.
Daca pana nu demult eram nerabdatoare sa ajung studenta,acum incep sa apara grijile.In primul rand stiu ca fun sa stai la camin , ca sunt chefuri , ca te distrezi si ai o gasca in felul acesta.Asta stiu de la sora mea si imi doresc sa am parte de viata de noapte oferita de studentie , de camin,etc.Asta e partea frumoasa.
Nu pot sa spun ca faptul ca plec de acasa mi se pare o metoda de a fi libera,pentru ca eu acasa am avut libertate deplina din partea parintilor.Desigur,trebuia sa stie de mine,sau nu puteam lipsi peste noapte cand voiam , fara sa anunt,dar tot puteam sa merg unde voiam,sa stau pana tarziu,deci cluburile sau iesitul in oras seara tarziu,nu o sa mi se para ceva wow.
De 4 ani de cand merg prin Timisoara la sora mea,mai cunosc cat de cat si cluburile,sau locuri faine unde te poti distra.Anyway , ma cam pierd inca prin oras,deci o sa am nevoie de un ghid.Si acela va fi my sis,la telefon.Poor girl.
Ingrijorarea mea este cum o sa reusesc sa invat,sa ma machiez,sa ma descurc cu toate lucrurile pe care le am in plan..Si ca am adus vorba de machiat,dupa ce am strans atatea cosmetice,mi-ar parea rau sa le arunc,asa ca o mare parte vin cu mine,insa voi da si mamei ceea ce cred ca nu are sens sa iau.
Totusi,daca acasa nu am folosit decat jumatate,sa zicem,din tot ce am,acolo ma gandesc,o sa am timp sa folosesc macar un sfert din ce duc?!Nu le-as lasa acasa sa zaca praful pe ele,dar nu cred ca o sa am timp prea mult sa dedic fardurilor.Fond de ten,pudra si blush.Poate putin rimel,un creion alb si luciu.Asta stiu sigur.Dimineata inainte de cursuri.Dar cu restul ce fac?
Apoi ar mai fi blogul...Eu am investit in el sufleteste,imi doresc sa scriu si sa va atrag interesul,insa o sa mai am timp acolo?
Cu toate astea,sunt atatea fete care pot sa o faca incat ma gandesc ca si eu trebuie sa reusesc.
Vreau sa invat,dar sa ma si distrez.Sa ies,dar sa am timp si de blog,de machiat si de shopping.Sper sa ma abtin sa nu mai cumpar farduri,pudre,creioane sau rujuri.Am destule.La un fond de ten bun si un anticearcan mai visez.Si pensule(de ele nu o sa ma satur vreodata!)!!!
Probabil o sa sterg postarea asta,I know it's boring,dar voiam sa intreb fetele mai mari,mai experimentate,sau nu neaparat.Sa va cer voua parerea....
Ma gandesc cu groaza si in acelasi timp cu bucurie la momentul plecarii.Mai putin la cel cand ma despart de ai mei.Caci sunt foarte apropiata de ei si sigur se va lasa cu lacrimi.On both sizes.
Mai sunt si prietenii,locurile cu care m-am obisnuit prea tare.Dar si emotia descoepririi unui loc noua,a unor oameni noi...Vreau sa fie un nou inceput,sa intorc pagina si sa incep sa scriu in ea,insa nu cred ca o sa ma pot desprinde asa usor de trecut...
Scuze pentru postarea lunga si fara interes poate pentru voi.Simteam nevoia sa ma descarc si unde altundeva,decat pe blog,spatiul meu virtual?!
Nu uitati ca mai aveti timp,putin ce-i drept,pana la terminarea concursului de machiaj.
Pupici:*

21 comentarii:

  1. Draga Madlen. Eu plec din tara, la mii de km de ai mei si sincera sa fiu..nu prea imi fac griji. Nici macar nu stiu unde o sa stau, nu vreau la camin..cert e ca o sa fie mai bine decat ar fi fost aici. Cum sa renunti la blog si la make-up? Chiar crezi ca ai sa stai in fiecare zi cu cartea in mana? :))Iti zic sigur ca nu, o sa ai timp si de machiaj si de iesit in oras..o sa fie bine, ai sa vezi! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine ma sperie anul ce va urma.Ma gandesc ca voi fi clasa a12a..si trebuie sa trag tare,pentru ca este cel mai important an..pe langa scoala am si cursul de canto,cursul de chitara ,iar de curand m-am inscris si la un curs de machiaj.Pe langa,am si blogul la care chiar nu pot renunta.Face parte din viata mea.Ma intreb..cum ma voi descurca cu toate?Cand voi mai avea timp de machiaje..sincer,chiar ma sperie..si nu pot renunta la nimic din cele de mai sus.
    Iar pe tine,chiar te inteleg..si pe mine ma sperie gandul sa ma despart de ai mei,avand o relatie apropiata..dar vei vedea draga mea ca toate lucrurilee vor fi bine pana la urma!O sa te obisnuiesti.Trebuie sa te comporti ca "o fata mare"si matura si..sa schimbi foaia !:)cum spuneai chiar tu.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai linistita ,va fi bine sigur! Multe am trecut prin ceea ce treci tu acum si intelegem! Eu cand am plecat de acasa eram f mica,tocmai terminasem clasa a VIII-a.Am ajuns la liceu in Buc unde mi-a fost f greu.Trebuia sa invat orasul(caminul nu era in incinta liceului), sa fiu cea mai buna din clasa(asa cum eram obisnuita acasa) sa ma distrez si sa imi fac prieteni...prima luna am plans zilnic, nu ma puteam acomoda. Si la fac mi s-a intamplat la fel...am plans in fiecare zi timp de o luna..imi era dor de Buc..Tgv era prea mic pt mine,prea nesemnificativ iar aici nu aveam nici un prieten..doar pe sotul meu.deci am luat-o de la 0 iar...va fi bine si la tine...vei avea timp sa le faci pe toate vei vedea...in sesiune va fi mai greu dar in rest va fi ok...vei avea timp de machiaj(sigur)...si de blog(asa te vei relaxa) Si mai ales...te vei maturiza f mult.Cel putin la mine asa a fost..Faptul ca am plecat de acasa atat de mica m-a maturizat f tare..m-a faut sa vad viata asa cum este inca de mica..iar asta uneori nu e un lucru bun..

    Hai ca m-au apucat si pe mine nostalgiile..

    Vei vedea ca va fi bine! te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  4. Ingrijorarile sale sunt normale, avand in vedere ca urmeaza sa-ti schimbi radical mediul familiar, locul in care traiesti, oamenii.. Si eu si probabil multe dintre noi am trecut prin asta cand a inceput studentia. Dar te vei adapta usor-usor.Si eu cand am plecat la facultate in Bucuresti, venind din provincie, m-am mai ratacit pe drum,m-am mai pierdut prin oras :)..Partea linistitoare e ca vei avea alaturi colegi la fel de dezorientati, si vei vedea ca e normal si deloc jenant sa-ti faci griji la inceput, sa mai ceri din cand in cand ajutorul.. Depinde numai de tine cum iti vei imparti timpul ca sa impaci satisfacator timpul liber cu cel alocat cursurilor, dar pot sa-ti spun din experienta mea si a altor prieteni ca, in ciuda programului de cursuri, seminarii, sesiuni, mentalitatea in facultate e mai flexibila decat la liceu, inclusiv din partea profesorilor. Parerea mea e ca important e sa iti placa ce studiezi, sa te indragostesti de domeniul pe care l-ai ales, si ideea de "scoala" se va transforma in ceva ce vei face din pasiune. Nu va fi un stres, o obligatie, daca te duci acolo cu mintea si sufletul deschise spre nou. Nu-ti face griji ca va trebui sa lasi machiajul deoparte, mai ales daca vei sta la camin, cu alte colege de camera, cred ca machiajul si hainutele va fi o pasiune impartasita si sustinuta cu si de celelalte. Odata ce vei ajunge acolo si va incepe facultatea, sunt sanse sa te adaptezi mai repede decat iti imaginezi. E omeneste sa ai temeri, frici, indoieli, si e bine ca nu ti le negi si nu le ascunzi, dar oamenii dragi care te sustin raman in continuare langa tine, vei putea sa vii acasa oricand vei simti nevoia sa-ti reincarci bateriile. Sfatul meu e sa-ti propui sa profiti de fiecare moment care urmeaza, fie si acestea de ingrijorare, pentru ca , cu fiecare teama depasita, inveti despre tine ca poti face lucruri de care te temi, si descoperi in tine resurse de curaj pe care, altfel, cum ai stii ca le ai? ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi e frica de anul care va incepe..nu stiu cum o sa fie cu facultatea si blogul..daca o sa am timp si de iesit si de invatat si de blog..insa sper sa fie bine si sa ma impart in mod egal:))cand ma gandesc ca din anul 2sau 3,cu facultatea care mi am ales-o o sa trebuiasca sa fac si practica,deja intru in depresie:))insa eu cred ca ne facem griji degeaba..asa ziceam si cu bacul,,ca ce fac eu ,ca nu mai am timp..insa vezi?daca am trecut peste bacul asta nenorocit* inseamna ca o sa putem si mai departe(mai ales ca tin minte ca tu postai destul de des chiar si in ultimele luni )
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. 1st and foremost: Nu iti mai cere scuze pentru postarea asta, sau ca nu sunt cititoarele interesate :) E blogul tau, nu? Scrii ce vrei pe el, nu este un job, nu este o obligatie, este locul unde scrii ce vrei si cat vrei.
    Acum, in legatura cu temerile tale, nu cred ca ar trebui sa iti faci prea multe griji. Viata ta nu o sa se schimbe radical. O sa ai cursuri, si primul an o sa fie cel mai greu si mai aglomerat (cel putin in cazul meu asa a fost), dar nu o sa fie o diferenta atat de mare fata de liceu. In anumite aspecte, facultatea este mai usoara decat liceul.
    Daca ai avut timp pana acum sa te ocupi de blog, si ai avut timp si de toate celelalte (scoala, iesit, machiat), nu ai nici un motiv sa te gandesti ca nu vei avea timp de astea la facultate. Doar forma de invatamant se schimba. Nu vei avea cursuri 12 ore pe zi, uneori o sa ai cursuri dupa masa, deci tu decizi cat timp aloci machiatului.
    Relax, everything is going to be awesome :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E normal sa ai temeri cand incepe o noua etapa din viata ta, dar cu timpul se rezolva toate, in mod sigur :) Eu mai am pana o sa ajung la facultate ... Sincer eu cand am trecut la liceu(pentru ca asta a fost cea mai importanta etapa din ultimii 2 ani, fiind cls a 10-a)nu am avut niciun stres. Adica, toate colegele si cunoscutele mele care intrau si ele la liceu aveau 1000 de ganduri negative, se speriau ca nu se vor acomoda, numai eu ma bucuram ca trec in alta etapa a vietii si ca e un nou pas in dezvoltarea mea. Si nu te gandi ca " asta e o postare inutila" , " voi sterge aceasta postare" . E blogul tau, scrii ce vrei :) Cine e interesat si vrea sa-ti dea un sfat, o va face. Cine nu,nu. Important e ca scrii tu din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hih, depinde si la ce fuckultate o sa fii,ce program o sa ai.
    Anu trecut la mine: fac. a inceput in octombrie, iar eu nu m-am dus acasa pana-n noiembrie-decembrie, si nici nu am plans. Dar, m-a apucat intr-o seara si 2 zile nu mai puteam,stateam si plangeam de dor:))

    O sa fie f ciudat, nu este deloc cum e scoala, nimic nu e asa cum te astepti, deci sa fii pregatita.
    La mine cred ca cel mai ciudat a fost cand era prima zi, si am stat o ora ascultandu-i pe rectori cum ca bine am venit and stuff, dupa care s-au tinut cursuri si lucrari practice!
    Ba, doi dintre colegi au intarziat ,pt ca nu au gasit -clasa- si au fost dati afara:))
    Asta a fost un soc pt mine. Si faptul ca -tema- nu se da din lectia pe care ai invatat-o azi, ci din ce vei invata maine. Aka, trebuie sa lucrezi tu acasa,pt ceva ce vei invata ora viitoare. A fost f f ciudat la inceput, si mai este si acum..
    Acum, nu stiu pe altundeva cum e, asa este la noi.

    Si stai linistita, ca timp o sa ai... pt ca toata lumea spune ca va invata in timpul anului, si nu doar in sesiune...yeah, talk to the hand:))

    Din pacate rar se intampla asa, mai ales daca te muti dintr-un oras mai mic, intr-unu` mai mare, o sa ai atatea de facut, de experimentat, de descoperit, ca o sa te trezesti prin ianuarie ca vine prima sesiune si nici nu ai invatat:))

    Well, astea-s experiente proprii, tu fa bine, si invata cat de cat in timpul anului, pt ca e jale sa lasi totul in timpul sesiunii! Serios!:D
    Succes, si stai linistita, o sa fie fain:)

    RăspundețiȘtergere
  9. hey, stai linistita, . desi intru pe blogul tau zilnic, asta e doar al doilea comentariu pe care il las (eu sunt nebuna aia care a avut ceva de comentat la o tinuta de a ta cu prea multe accesorii rosii , cred). ti-am descoperit blogul cand inca era foarte tanar, aveai doar 2-3 posturi, si te-am urmarit, la inceput, nu pentru calitatea lui pentru ca erai neexperimentata, ci pentru ca am vrut sa vad cum vei evolua si pentru ca am intrezarit, dincolo de randurile lui, un suflet de copil, ce imi amintea de mine cand eram de varsta ta (vorbesc ca o baba, stiu, desi am doar 22 de ani:)) si ma bucur sa vad ca nu ai abandonat. faptul ca acum te macina lucrurile astea inseamna ca te-ai maturizat, ca esti constienta de ce te asteapta si asta e primul pas pe care l-ai facut in noua ta viata. pentru mine facultatea a fost un adevarat soc. spre deosebire de tine, eram inca imatura si nu constientizam deloc ce ma asteapta. desi nu am fost nevoita sa plec de langa ai mei pentru ca locuiesc intr-un oras mare, am trecut cu greu peste primu an. fara iesiri, fara distractii, fara shopping excesiv. mi-au luat aproape 2 ani sa realizez ca timp exista pentru toate. si asta iti spune o studenta la medicina:) am invatat sa fac shopping online, sa ma machiez decent in timp record si sa pretuiesc mult mai mult iesirile cu prietenii. daca vei iesi o de cateva ori ori pe luna in club in loc de 3 ori pe saptamana te vei bucura mult mai mult de momentele alea. am invatat sa pretuiesc orice moment liber si sa ma bucur de el cum nu o faceam inainte. asa ca stai linistita, o sa vezi ca vei avea timp de toate. sau daca nu, vei invata sa ai timp. eu de exemplu, de la o ora jumatate de aranjat dimineata inainte de plecare, din dorinta de a dormi mai mult am ajuns la 20 de minute. si crede-ma, sunt cea mai aranjarata fata din grupa (si asta e embarasing uneori:))
    cat despre spre blog, sunt sigura ca citioarele tale vor intelege cand nu vei posta intr-o zi. iar faptul ca vei fi departe de ai tai te va ajuta sa devii independenta si sa te descurci fara ajutorul nimanui. asa ca nu lua lucrurile intr-un mod dat atat de tragic. o sa fie bine:)

    RăspundețiȘtergere
  10. la facultate nu se invata decat la examene :)))))))...so...ai timp cateva luni sa te distrezi si sa faci c ai d facut

    RăspundețiȘtergere
  11. glumesti nu? crezi ca o sa petreci sau o sa studiezi in fiecare zi? eheeee o sa ai timp sa te plictisesti berechet nu iti fa probleme...plus ca or sa fie o groaza de vecine de camin pe care sa le machiezi si pe care sa iti consumi fardurile :D pt ce te stresezi? la mine a fost asa:
    gradinita=grea
    scoala generala=acceptabila spre grea
    liceul=ururel
    facultatea=floare la ureche

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti spun eu cum o sa faci, o sa scrii noaptea. :))
    Cu doua job-uri la activ si doua facultati, astaa este singura mea varianta. :)) Uneori mai scriu de la lucru, dar prefer de acasa, seara/noaptea.

    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. O sa fie totul bine si o sa te sun mereu sa vorbim sa te descarci >:D< . Nu iti mai face griji ca esti descurcareata ! :D O sa inveti multe la facultate si o sa fie o experienta foarte placuta . :D .

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu sunt in aceiasi situatie ... Doar ca facultatea mea e la 25 km de casa si caminul la 3 m de locul de unde pot sa iau ocazie atunci cand simt ca nu mai rezist la camin :)) Am noroc ca si facultatea este la 5 minute de camin ... Acum singura mea problema este legata de colegele de camera ... Pentru ca nu o sa mai am aceiasi intimitate pe care aveam acasa , nu stiu ce fel de persoane sunt , daca pot sa impart lucrurile cu ele si tot felul de lucruri marunte ... :D
    Postarea mie mi-a placut, am citit-o cu interes si eu fiind in aceiasi situatie . mi-ar placea sa mai discutam pe tema asta. bisous !

    RăspundețiȘtergere
  15. wow fetelor multumesc mult.nu ma asteptam sa am un feedback asa bun:*.Saru'mana.

    RăspundețiȘtergere
  16. Draga mea... stiu cum e si stiu ca aum e greu.Iti vin o gramada de lucruri in minte..nu stii ce sa faci si oarecum nu esti fericita pe deplin.De vina este teama de necunoscut,care va trece si te vei acomoda repede.
    Important este sa ai incredere in tine si restul vine de la sine.
    Iti doresc mult succes!
    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Stai uber linistita :D O sa ai timp de toate, iti garantez eu. Eu sunt la peste 2000 de km distanta de casa si uite ca blogul meu e up and runing. Atat timp cat pui suflet si pasiune in lob (suna siropos, dar asa e) o sa ai timp de el, iti garantez eu!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu aveam o gramada de ganduri cand am venit la facultate.Ma gandeam ca nu o sa ma obisnuiesc in camin sa stau cu inca cateva persoane necunoscute,ca o sa am colegi noi cu diferite caractere,ca nu o sa invat Clujul nici in ruptul capului,mi se parea o mare nebuloasa :p ,si multe altele.De aceea m-am inscris si in Alba la facultate ca era mai aproape de casa (30 km),nu ca Clujul ar fi mult mai departe(65 km). Noroc cu mama mea care mi-a bagat mintile in cap si acum dupa 3 ani de facultate ma gandesc ca e cea mai buna decizie. Anii au trecut foarte usor,am reusit sa imi fac prieteni noi,colegii sunt foarte de gasca,mai buni decat cei din liceu, am ramas surprinsa cat de repede am invatat Clujul pentru ca asteptand autobuzul vedeam alte linii si invatam care numar merge de unde pana unde.Shopingul e mult mai fun pt ca am de unde alege de toate,acum sa ma duc la 'supermarketurile'de acasa mi se pare ca ma duc intr-un mic magazin de cartier si ma enervez ca nu gasesc niciodata ceea ce vreau,magazine de farduri sunt peste tot,ca sa nu mai zic ca la 5 min de unde stau e Iulius cu standul Farmasi si Kallos,Sephora si standurile din Auchan. Pentru mine venirea la facultate a fost un pas deschizator de drumuri,de viziune,sper ca va fi asa si pentru tine. In functie de program o sa ai sau nu timp de blog zilnic dar stiind cat esti de pasionata sunt convinsa ca o sa iti faci vreme. Nu stiu cum va fi in camera de camin,daca ai noroc o sa ai dulap suspendat in care sa iti pui lucrurile,daca nu iti poti duce u niste rafturi pe care sa le prinzi deasupra patului sau chiar un dulapior undeva pe perete si ala poate fi locul in care sa iti pui fardurile,cat de multe vrei. iti poti lasa acasa ce te gandesti ca ai nevoie cand mergi la parinti asta ca sa nu cari dupa tine inainte si inapoi farduri pt ca stiu din experienta ca sunt foarte grele toate adunate impreuna cu alte produse cosmetice si restul sa fie in camin.In plus faptul ca ai multe cosmetice poate sa fie un punct comun cu colegele de camera si sa va ajute sa aveti subiect de discutie chiar cand va cunoasteti si nu prea stiti ce sa ziceti.La fel si blogul,poate dai peste cineva care te citeste,ce fun ar fi ,nu?
    Mai greu le-a fost parintilor pentru ca si eu sunt f apropiata de ei,dar vb zilnic la tel de cateva ori(multumita Orange pt ca am 3000 minute pe care le consum fara sa clipesc) si ma duc acasa aproape in fiecare saptamana.
    M-am cam intins cu vorba,in final vreau sa iti zic sa stai linistita ,sa te bucuri de vacanta care a mai ramas ca toate o sa se aranjeze frumos si o sa fie bine :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu vreau sa te sperii,dar eu nu am rezistat!
    Imi era rau,imi curgea sange din nas si plangeam incontinuu...parintii cand m-au vazut asa,m-au adus acasa...nu am putut sa ma acomodez.Am stat un an acasa si m-am inscris din nou in urmatorul an...dar cu siguranta tu esti o fire mai puternica,stai linistita...nu te gandi dinainte cum va fi...lasa sa vina totul de la sine.pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Oricum ar fi tie sa-ti fie bine !
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. M-am regasit in multe privinte in ceea ce ai scris tu aici...parca ma vad pe mine acum 3 ani de zile cand incepeam aventura numita facultate...200 de km de casa, 4 pereti, singura, milioana de necunoscuti...dar a trecut! Gandeste-te ca e o etapa in dezvoltarea ta personala&profesionala...te pup :*
    http://russian-poupee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template