vineri, 26 august 2011

Flormar&Elf haul(pic heavy)

Hey.
Azi mi-au venit 3 colete!toate mult asteptate.
Incep cu cele de la Flormar,pe care le-am castigat la un concurs.
sunt foarte bucuroasa ca le-am primit pentru ca in afara de oja si rimelul(de care sunt foarte multumita)pe care le-am primit acum ceva vreme(daca mai stiti campania de testare a ojei de pe e-cosmetic) nu am alte produse flormar.acum am adaugat 3 produse si anume:
-Un fard mono-o nuanta de gri pigmentata


-Un rimel-sunt incantata ca voi incerca un alt rimel de la ei


-Un luciu-care imi plce pentru ca da un aspect umed buzelor

Apoi a venit o mica comanda de pe blogul Lianei,unde am comandat un fard dazzle me de la Colection 2000 si anume:

Iar spre final a venit comanda ELf Uk.Unele dintre voi stiti deja de comanda aceea mare cand a fost oferta de 50%off.
Asa arata toata comanda,din care trebuie sa mai impart la 3 fete produsele lor:

Paleta Complexion perfection
Cream eyeliner coffee
Matte eyeshadow Burnt Brown
Blush Tinckeld Pink
Blush Candid coralx2
Blush Peachy Keen
3 e/lid primers x3
Pudra sun kisses
Cond.lip balm Nice&natural
Stipple brush
Powder brush

Iata care sunt produsele mele:

-e/lid primers(le-am pus langa cel normal ca sa vedeti diferenta)-am acum un an intreg primere:))

-Blush Candid coral-am auzit ca e dupe pentru nars orgasm
-Blush Peachy Keen-acesta e un maroniu ,exact ce voiam

-Paleta Complexion perfection-pentru ca o adoooor.si cealalta e gata(aproape)

-Cream eyeliner coffee-am si pe negru si imi place

-Matte eyeshadow Burnt Brown-l-am luat pentru ca nu era pensula de blush in stoc,sunt curioasa cum e

Sunt foarte happy pentru produsele comandate&primite si de abia astept sa le folosesc.
Daca vreti review la vreun produs anume let me know.si nu uitati de Concurs!!!
Pupici:*
 

15 comentarii:

  1. cate produse dragute ai :o3 mi le dai mie :)))) ? abea astept sa primesc si eu bunatatile:D

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos!
    sper sa mai aiba ceva ..% off, ca vreau si eu:))

    btw, felicitari pt giveawayul castigat azi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. And btw, cum naiba dai de atatea bloguri cu produse faine?:))
    Doar la tine am descoperit vreo 3-4.
    Nu iti este frica, ca este teapa, sau ceva necurat?
    Pe mine asa ma retine la blogurile de acest gen,daca nu cunosc blogul, nu prea cumpar.:(

    RăspundețiȘtergere
  4. wow ce de produsee! sa le folosesti cu placere:* As vrea sa vad un review al paletei Complexion perfection ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow ce haul:x
    sa le folosesti cu placere:)
    sunt curioasa cum sunt primerele

    RăspundețiȘtergere
  6. a si inca ceva, cum se face plata?

    RăspundețiȘtergere
  7. @dariaa:o sa le primesti curand
    @morphine:ms mult.pai le-am gasit umbland pe bloguri,aiurea.Iti dau si tie catva dak vrei.Nu mie frica pentru ca nu cred ca si-ar strik reputatia.stiu ca am si eu blog si le pot face reclama proasta.Banii ii pun in cont ca sa fie mai ieftin transportul3.4lei.dar poti alege ramburs.cum vrei tu:P
    @valentina bucur: ok desi cred ca am unul mai vechi o sa caut si te anunt:p
    @let's mae a diva:ms:D.o sa vb despre ele in curand:P

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti sanatoasa.Felicitari pt premii:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu drag... ai o multime de bunatati!!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce de bunatati! sa le folosesti sanatoasa:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. hey,si cand ai comandat era 50% off din suma finala? si ai platit prin paypal? si a trebuit sa platesti ceva taxe la posta?:D
    si in cat timp a ajuns?
    sorry:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @morphine:nu mai bine ma adaugi pe mess?idul e madalinasiescu
    Dar ca sa ti raspund la intrebare,am pus comanda cu mai multe fete(am vb pe facebook)si a platit o fata,andreea,cu pay pallul ei.La sfarsit se facea50%din toata comanda.La posta nu cred ca a platit nimic din cate stiu eu.A ajuns cam tarziu,in vreo 3 saptamani ca erau foarte multe comenzi si au intarziat cu livrarea ei.te astept pe mess;)

    RăspundețiȘtergere
  13. woa:X cate bunatati ! te invidiez:)))))))))))
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Flormar sunt mai love, pana acum am incercat doar ojele de la ei si un ruj, dar rimelul acela merita un review obligatoriu :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  15. @ALYNA:MS MULT
    @MAYA:SURE.I WILL DO IT:d

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template