miercuri, 3 august 2011

Essence review&lotd's

Hello.

Azi o sa va povestesc putin despre experienta mea cu pordusele Essence.In primul rand multumesc din nou,Dedeea ca te-ai gandit la mine,pentru ca imi doream foarte foarte mult sa incerc produsele lor.Din cate stiu kitul de sprancene,crema de maini si inca 2 produse se gasesc la noi in Romania pe siteul celor de la Cosmetic Style(here), dar eu voiam farduri.

O sa incep totusi cu crema de maini :d
Sincer,in afara de crema Skin So Soft de la Avon nu am folosit alta.Si nu prea ma dadeam zilnic nici cu aceasta,din comoditate,sau pentru ca uitam,etc.

Dar de cand am crema Essence,ma dau zilnic!!!Miroase excelent.
Este o crema 2 in 1 pentru maini si unghii.Are 75 ml si  are extract de iaurt si calciu.Spune ca ingrijeste cuticulele  si unghiile sunt intarite.

Nu am fost atenta la aspectul acesta,dar pot sa spun ca intra usor in piele si lasa un miros foarte placut.De asemenea catifeleaza mainile.O ador.Este pusa pe birou langa cosmetice,astfel incat inainte sa plec in oras(dupa ce m-am machiat)sau uneori si inainte sa ma machiez ma dau cu ea.Alteori o folosesc seara inainte de culcare.Depinde.Ideea e ca din cauza mirosului o folosesc zilnic:))
Cam ciudat acest review I know:P

Iar acum sa va spun despre trusa Sun Club.
Este in nuanta 01-south beach
Are 8 nuante de farduri.

Ce imi place:
-nuantele sunt diverse(are atat culori neutre-marouri-,cat si culori puternice precum albastru,verde)
-sunt destul de pigmentate-ma asteptam sa fie mai mult,dar e ok-
-se aplica usor
-ambalajul e practic,dragut,poate fi luata cu usurinta in calatorii sau in poseta

-Fara baza:
-Peste jumbo milk:


Ce nu imi place:
-culorile sunt destul de prafoase
-sunt sidefate majoritatea
-fara o baza nu sunt rezistente

Iata si cateva machiaje facute cu aceasta trusa:



Voi ce produse Essence aveti si cum vi se par?

Si voiam sa va spun ca maine sau vineri cel tarziu voi anunta castigatoarele concursului de make up fantezie.Iar apoi o sa am un nou concurs pentru voi:D.Sper sa va placa si sa participati pentru ca surprizele nu se opresc aici.Sa va spun ca urmeaza si un giveaway?!:P.

P.S:rog pe fetele care s-au inscris la concurs sa lase un comment daca sunt sau nu de acord ca pozele sa fie publicate pe blog zilele acestea.Multumesc.
Pupici:*

11 comentarii:

  1. Sunt super produsele essance!!! Vreau si eu kit-ul acesta!

    Eu m-am inscris la concurs si sunt de acord ca pozele sa fie publicate. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am un singur produse Essence, un ruj de care sunt multumita:d. Sunt de acord sa publici pozele mele:). Cand vei anunta castigatoarele? Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am un luciu de buze care imi place foarte mult:Xinsa vreau sa incerc kitul pt sprancene..abia astept sa vad machiajele:X

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sunt de acord...desi oricum nu am nici o sansa in fata anei :)) ai primit si cel de-al doilea set de poze? sa stapanesti sanatoasa produsele :*

    RăspundețiȘtergere
  5. abia astept sa vad cine sunt castigatoarele <3

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu sunt de acord sa postezi pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place la nebunie trsua de farduri . Ador portocaliul ala cum arata peste jumbo milk .
    Eu sunt de acord sa postezi pozele , chiar daca sunt la inceput , si mai mult am luat acest concurs ca un fel de joaca , ca la orele de arta :)) ( tu stii ce am ales sa fac).
    Crema de maini pare super . As vrea sa stiu daca s-a intamplat ceva cu unghiile tale ( in bine)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau essence si in romania:(
    De vreo 2 ori pe an, se face "curatenie" si scapa de o multime de produse,ca sa lanseze cele noi.
    ..Chiar acum se intampla acest lucru..gasesti cam tot la 4-5 lei..dar nu la noi bineinteles:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mi-ar placea sa am kit-ul pt sprancene..:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca va doriti produsele essence intrati la mine pe blog http://moniques-blog.de/?lang=ro si uitati-va la produse. Daca va plac, dati un mail si discutam de preturi ( daca nu sunt afisate deja.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template