duminică, 7 august 2011

Concurs !!!

V-am spus ca am o surpriza pregatita.
Astazi dau startul unui nou concurs de make-up,avand ca sponsori pe cei de la Farduricolorate,carora le multumesc.

Tema este machiajul anilor '80.
Pentru acest machiaj,va puteti inspira din articolele urmatoare(aici, aici, sau aici),sau din alte surse daca doriti.

Premiul este o trusa 88 Warm CS.

Reguli:
-sa fiti follower al blogului
-sa dati like paginii de facebook a celor de la Farduricolorate(aici)
-sa va creati un cont pe siteul sponsorilor
-dati mail la adresa madalinasiescu@yahoo.com,iar la CC puneti adresa: farduricolorate@yahoo.com
-mailul trebuie sa contina numele de gfc,de facebook,numele cu care v-ati creat contul pe site si pozele(maxim5)
-puteti participa cu un machiaj de persoana

Castigatoarea este rugata sa faca un review al paletei,care va fi publicat pe blog.

Durata concursului:08-29 august

Sper ca va place concursul.Va astept in numar cat mai mare!

6 comentarii:

  1. pff mie mi se par destul de urate modelele din anii 80.Din cate am vazut eu specific e ascutit,neblenduit si in culori tipatoare.Nu prea e pe gustul meu si nu cred ca mi-ar sta bine dar o sa mai caut poze poate gasesc un machiaj sa fie mai "cuminte".Oricum tentant premiu.. as participa.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. suuuper concursul! tema imi place foarte mult, e o provocare frumoasa! cred ca ma inscriu!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept sa-mi vina niste produse de la Elf si voi participa si eu daca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca reusesc s-am ifac putin timp, o sa particip si eu!In sa am o intrebare, e ok daca ,achiez eu pe altcineva, adica persoana machiata sa fie o prietena? Daca nu o sa ma machiez pe mine...

    RăspundețiȘtergere
  5. @alesya:nu am discutat asta cu cei de la farduri colorate,dar as prefera sa fie pe tine machiajul...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mada eu am facut un machiaj fara poza de inspiratie e ok?pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template