joi, 18 august 2011

Concealer kit:Oriflame vs Avon

Hey.I'm back:P

Azi vreau sa fac o mica comparatie intre cele 2 truse de corectoare de la Avon si respectiv Oriflame.

Trusa de la Oriflame am luat-o acum cateva luni,dupa ce my bff m-a convins ca este buna si mi-a aratat cum se foloseste.
Iar pe cea de la Avon,am luat-o din curiozitate campania trecuta.


Deeci Oriflame versus Avon:

Ambalajul este mai practic la setul corector de la Or.,dar mi se pare mai profi cel de la Avon.Un plus ar fi ca are pensulita.

Cantitatea ar fi aceeasi daca ne gandim ca cel de la Avon are 4 grame(si 4 nuante),iar cel de la Or.3 grame(3nuante).Deci un gram/nuanta:)).

Au doua nuante in comun(galben si portocaliu) si ambele sunt ok,dar ca si consistenta prefer trusa de la Avon.Sunt mai fine,mai usor de blenduit parca,spre deosebire de cele de la Oriflame,care sunt mai cremoase si prea puternice.

Insa cand vine vorba de acoperirea cosurilor,sunt 2 variante in cazul meu.Ori folosesc trusa de la Oriflame,ori le combin.Si anume:verdele de la Or. si acopar cu portocaliul de la Avon.Mi se pare mai deschisa nuanta si mai apropiata pielii.

Trusa de la Avon mai are doua nuante,care sunt cam aiurea.
Un roz-moviu,care conform celor de la Avon ar trebui folosit pentru imperfectiuni si aspectul obosit al zonei de sub ochi,iar a doua nuanta de sus , un lila,care mie mi se pare crem,whatever,pentru pete intunecate si portiuni ingalbenite.
Acest crem il folosesc ca iluminator si e ok,dar tot mai bun e cel de la Alverde,sau highbeamul.Iar rozul,habar nu am cum sa il folosesc.Mi-a dat cineva o idee ca sa-l folosesc ca baza pentru fard.I shall see.
Sa nu uit sa mentionez,ca sunt 2 nuante diferite:dark si light.Eu am light.

In trusa de la Oriflame,a treia nuanta este verdele,care e foarte bun cand vine vorba de a acoperi roseata.

Ce imi place cel mai mult la trusa de la

Oriflame:nuantele sunt puternice is acopera,dar se blenuiesc ceva mai greu si sunt prea cremoase.
Avon:Amablajul si consistenta culorilor.

Pret:
Avon-20lei
Oriflame-15 lei
Depinde de campanie si oferta desigur.


Pe care il recomand?
Pentru acoperire usoara merge cel de la Avon,dar pentru probleme mai maricele,like me,cel de la Oriflame este mai bun.
Parerea mea:P.

Va pup :*

Nu uitati de concurs!!!Chiar nu va doriti acea trusa?You still have time!

11 comentarii:

  1. mi se pare foarte obiectiv si bine punctat review-ul tau...
    din pacate nu am nici o trusa de corectoare din cele prezentate de tine insa am auzit mai multe pareri si toti zic ca cea de la Oriflame e mai buna si ca cea de la Avon e prea "light"..deci pe viitor cu siguranta am sa mi-o cumpar pe cea Oriflame pentru ca devin curioasa si trebuie sa o incerc:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @let's make a divA: buy it.merita
    @bondarica:ma bucur ca ti-a placut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu-l am pe cel de la avon am de la oriflame si imi place tare mult:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu o am pe acasa pe cea de la Oriflame si mi se pare foarte buna. Sunt de aceeasi parere ca nuantele de la Oriflame sunt mai cremoase. Trusa de la Avon nu am incercat-o si sincer nu prea am de gand sa o incerc, pentru ca usor-usor incep sa ma indepartez de produsele Avon. Mi se par mult mai bune cele de la Oriflame, chiar daca inainte spuneam de cele de la Avon ca sunt mai bune ... [ asta e si din cauza ca numai sunt lider Avon si m-am mutat la Oriflame si sunt mult mai incantata de cea de-a doua firma ... ]

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe cea de la Oriflame o am si eu si mi se pare foarte buna. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte util review-ul asta. De abia astept sa-mi cumpar si eu corectorul de la Oriflame...nu eram prea decisa pentru ca nu stiam ce acoperire au nuantele. Am o intrebare insa: culoarea pe care o folosesti pentru cearcane se strange in liniile acelea fine de sub ochi? Eu am o mare problema cu anticearcanele....mi se strang in acea zona.

    RăspundețiȘtergere
  7. @dariaa: i know.e bun
    @valentina bucur:sa stii ca eu sunt la ambele firme si incep sa prefer oriflameul decat avonul:P
    @ally:da,este:)
    @alina:mie personal nu mi se strange.ce-i drept eu nu am probleme cu anticearcanele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei! Am facut postare despre corectarea imperfectiunilor si am pus la inceputul postarii un link catre aceasta pagina, deoarece am folosit trusa de la Oriflame si m-am gandit ca daca vrea cineva sa vada un review al trusei, sa se uite la tine, sa numai fac si eu alt review pe care l-ai facut tu pentru ca ar fi inutil, doar sunt de acord cu ce ai scris tu aici :*. Te pup! Uite linkul postarii http://valentinabucur.blogspot.com/2011/08/ascunderea-imperfectiunilor-tenului.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am încercat-o pe niciuna, însă aş încerca-o pe cea de la Oriflame, căci ai spus că verdele din kit-ul Oriflame acoperă roşeaţa..m-ar ajuta! :))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template