vineri, 5 august 2011

Blushuri Oriflame Review

De mult timp am vrut sa fac review unui blush de la Oriflame.Dar am tot amanat pana cand le-am avut pe toate 3, ca sa le prezint deodata.
Anul acesta cei de la Oriflame au adus multe produse noi foarte frumoase in catalog.Probabil pentru ca s-a schimbat conducerea.Anyway,mi-am luat cele 3 blushuri si le-am folosit o perioada ca sa imi pot da cu parerea despre ele.


Cele 3 nuante sunt:
-Fresh Pink



-Classic Rose

-Glowing Peach

Dintre aceste 3 nuante,doua sunt sidefate,iar unul este mat(Fresh Pink)

Descriere oficiala:

 Evidenţiază-ţi frumuseţea naturală şi nuanţa tenului cu fulguiri de culoare îmbujorată, graţie celor trei nuanţe minunate de fard de obraz. Textura delicată sculptează trăsăturile, iar ovalul feţei şi pomeţii au o strălucire diafană. Potrivite pentru toate tipurile de ten.

Ce imi place la ele:

-ambalajul-seama cu cele de la elf,doar ca putin mai mici
-cantitate-4 g
-sunt pigmentate
-rezista bine pe obraji
-are un sclipici fin,insa se poate purta si ziua,pentru ca nu este foarte evident-mie imi place ca da o stralucire delicata

Ce nu imi place la ele:
-sunt cam prafoase
-pretul-in functie de campanie oscileaza intre 20 si 30 lei.Spun ca e cam mult,pentru ca cele de la elf(care au 4,75g)costa 18 lei(dar aici se mai pune transportul , deci cred ca e ok)

Mie mi se pare foarte dragute(ambalajul,aspectul,nuantele in sine).Glowing peach e momentan unul dintre preferatele mele.In poza sunt data cu classic rose:P.
Aici  puteti vedea mai bine nuantele si afla si alte pareri.

Voi aveti aceste blushuri?Cum vi se par?

Pupici:*

8 comentarii:

  1. Buna, si eu am Classic Rose, dar am avut ocazia sa le testez pe toate trei, si pot sa afirm ca sunt extrem de bune, eu le consider produse de top Oriflame. Chiar recomand cu toata increderea aceste blush-uri!!
    Iti vine foarte bine nuanta de roz pe obrajorii tai! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @simona:da,chiar sunt f bune:.ms.ma bucur ca iti plac:*

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu vroiam sa mi le cumpar...dar am tot ezitat zicand ca poate nu isi merita banii..poate totusi o sa iau si eu macar unu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu nuanta glowing peach care este foarte rezistenta. Ma gandeam sa le iau si pe celelalte...dar ma tenteaza mai mult Fresh Pink

    RăspundețiȘtergere
  5. iti sta super cu classic rose..as vrea sa incerc si eu glowing peach

    RăspundețiȘtergere
  6. desi am doua inca nu le-am prea folosit..urmeaza:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Te prinde nuanta classic rose. Eu inca nu mi-am cumparat aceaste blush-uri, urmeaza sa mi le cumpar.
    Apropo, te-am adaugat in lista mea de bloguri :*:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template