marți, 30 august 2011

My blush collection

Spuneam ieri ca  ador blushurile.Cateva dintre fete stiu asta foarte bine:P.
M-am decis sa va arat colectia mea de blushuri si daca vreti sa aflati mai multe despre unul din ele let me know.
Iata cele de la Avon:
Cele de la Oriflame:
Cele de la Elf:
Cele de la Glamour:
No-name:

All together:

Apoi mai am in truse:
Trusa de 8 (6 blushuri ,un highlight si un bronzer):
-Trusa de 26:
-Trusa hello kitty:

-Trusa de 78:


Siii cam atat:))

Sper ca v-au placut.
Inca mai am pe wishlist blush de la Astor,Farmasi si Flormar.Desi nu ar trebui sa mai dau banii  pe blushuri,sper sa ma abtin:D.
Let me know daca vreti sa stiti ceva anume despre un produs.
Pupici:*

16 comentarii:

  1. nici eu nupot:))ieri mi am luat si eu un blush de la flormar 115:Xdesi am stat o jumatate de ora la stand:))nu ma decideam intre blush on 91 si pretty compact 115:))

    RăspundețiȘtergere
  2. waw ce colectie impresionanta! Eu nu mai spun nimic...mi-e rusine, am 2 blushuri si 2 cutii cu perlute pe care le folosesc ca blush ;))
    Dar as vrea sa le incerc si pe cele de la flormar. M-am uitat zilele trecute la standul lor si am rezistat tentatiei: nu mi-am cumparat nimic...dar si cand o sa mi cumpar ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. moama...da ai strans blushuri nu gluma :D

    RăspundețiȘtergere
  4. damn, eu nu am niciun blush...nu-mi plac:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Wooooowww! You blush-girl! Eu am doua blush-uri mari si late si nu le folosesc :))) Imi place mai mult efectul unei pudre bronzante, nu stiu de ce. Nu sunt atrasa de blush-uri asa cum sunt de perle, de iluminatoare sau bronzere :D te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. wow cate ai :D Cred ca a inceput sa ma cuprinda si pe mine mania blushurilor.. :)):*

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoasa colectia! imi place mult trusa de 26 de culori. Ai putea sa faci un review si niste swatchuri la trusa de 8 culori cu 6 blushuri? :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne cate aiii =p~ :x
    Sunt tare frumoase :D :x

    RăspundețiȘtergere
  9. wow.ai ,ai.! eu vreau niste swatch-uri cu cele din trusa de 8 (6 blushuri )
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  10. @let's make a diva: si eu vreau:((
    @alina:eu am inceput sa le iubesc desi pana nu demult nu foloseam blush prea des.sa ne arati ce iti cumperi
    @pixie:dap:P
    @morphine:nici mie nu mi placeau mai demult:P
    @blonde kitten:perle nu am deloc.am avut si le-am dat:P.
    @ginutza_cristiana:sa ne arati si noua dak iti iei:P
    @cara's beauty toys:o sa fac curand promit:)
    @dariaa:las k si tu ai faine.tu ai mai de firma:P.
    @alyna:o sa fac saptamana viitoare:P.

    RăspundețiȘtergere
  11. ce de mai aiiii!!!! dar sunt curioasa de paleta aia cu 26 de culori daca se merita cumparata.

    Mi-o doresc de mult

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar ca ai multe:)).sa le folosesti sanatoasa:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. waaooooooooai...cate blushuri:))) le folosesti pe toate?:))

    RăspundețiȘtergere
  14. @miu miu:eu zic ca se merita :P
    @miss o: i know ms
    @alexandra rotaru:din pacate nu.ca iau altele si uit de cele vechi:P.dar incerc akm sa le fol egal...adik zilnic altul:P.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am maxim 5 blushuri :)).Eu acum am o obsesie pentru blushurile corai:X.Felicitari pentru imensa colectie de blushuri,daca te hotarasti vreodata sa organizezi un blog sale cu blushuri sa ma anunti :))

    RăspundețiȘtergere
  16. arata yummy..dar eu nu folosesc din fericire, ca altfel nu as stii la care sa ma opresc

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template