miercuri, 10 august 2011

Benefit&playboy review

Azi o sa vorbesc despre 3 produse noi :D
In primul rand creasless cream de la Benefit in nuanta Sippin'n dippin'.
E o nuanta foarte frumoasa de crem,cumva cu tenta spre auriu mi se pare.
Eu il folosesc ca si baza pentru neutral tones make up,desi merge purtat si singur.


Al doilea produs nou de la Benefit este un ruj,in nuanta Passionista.E o nuanta puternica si pliiiina de sclipici:)).
Ceea ce imi place la acest ruj foarte mult este ca tine mult pe buze.Adica am mancat si am baut apa si rujul inca era acolo(he didn't leave me:P:)) ).Dar din cauza sclipiciului excesiv as zice il port seara mai mult.


Iar ultimul produs din postarea de azi este un tester,de la playboy.Un duo bronzer I think.E nuanta Glamour Bay.
Imi place ca e pigmentat,dar are sclipici si nu il pot purta ziua:-s.Nuanta mai inchisa o folosesc mai des,cea mai deschisa nu am folosit-o decat odata ca bronzer.Merge mai bine ca blush.
Din pacate eu l-am spart putin caci sunt foarte neindemanatica uneori.Daca ar fi fost mat ar fi fost perfect.Dar merge oricum pentru seara,so it's okay:P.


Produse primite spre testare de la cosmetics-skincare.


Pupici:*
Nu uitati de Giveaway si de Concurs!

7 comentarii:

  1. eu ma uit de vreo doua ore dupa un program de afiliere or something si nu gasesc nimic, pe situl ala:-?? au asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. @cristina s:nu din cate stiu eu.da-le un mail.eu asa am facut.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place bronzerul, cred ca merge super si pe post de blush ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ca sa imi faci mie in ciudaaaaaaaa>:P sti ca vreau si eu dasta:)))fard crema de la benefit ma refer haha :x
    te pup imi plac produsele sa le fol cu placere:D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template