marți, 5 iulie 2011

Summer Giveaway

Si daca tot e vara,o sa organizez si un mic giveaway.
Reguli:
-sa fiti follower al blogului
-sa raspundeti la una din intrebarile:Care e postarea voastra favorita de pe blog? sau
Ce tip de postari va place sa cititi pe acest blog? sau
Ce v-ar placea sa cititi pe acest blog?

Commentul trebuie sa contina numele de Gfc,mailul si raspunsul la intrebare.

Premiu:

-Crema de zi Youth minerals de la Avon+mostre
-Tester fard Playboy-nuanta All dolled up-
-Luciu de buze Stila-nuanta sweet-

Perioada:05.07-10.07

Castigatoarea se va alege cu Random.org:)

25 comentarii:

  1. woa'..ce`mi place cum arata noua haina a blogului.
    gfc: alyna.make-up
    imi plac postarile " Lectia de machiaj"!
    verrucktes_kind@yahoo.com
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Imi incerc si eu norocul ;)
    GFC : LAURA
    Imi plac tare mult postarile in care ne prezinti diferite machiaje, pentru ca se vede cat de mult inveti si te perfectionezi in arta machiajului.
    Email: laura_b23@yahoo.com
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei:)Imi place foarte mult blogul tau...il urmaream din lista de bloguri a Iguanitzei iar azi am zis sa imi incerc si eu norocul la acest giveaway. Imi plac tare mult machiajele tale pt ca doar asa mai invat si eu sa aplic niste farduri pe ochii mei.
    e'mail:imperfectiune.diafana[at]yahoo[dot]com
    GFC:Rux.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Imi plac toate postarile tale,sincer!
    Nu cred ca ai avea ce schimba,fii tu si atat:)
    GFC:descude
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC:Dia
    mailul: samoila_diana@yahoo.com
    Imi plac postarile cu machiaje, deoarece nu ma prea pricep si de la tine invat altfel pentru ca si tu esti oarecum la inceput:)

    RăspundețiȘtergere
  6. salut!
    mie imi plac postarile gen review, asa mai vad si alte pareri cu orivire la produse si ma lamuresc daca are rost sa le cumpar sau nu :)
    GFC: s.o.n.b.b
    email: smth_old_new_borrowed_blue@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC:Darkflayer
    e-mail:yssa_dark_angel@yahoo.com
    post:http://darkflayer.blogspot.com/2011/07/summer-giveaway.html
    imi plac posturile,,Lectia de machij" cat si reviw-urile

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac in special postarile despre machiaj, din carte si combinatiile alese.
    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com

    RăspundețiȘtergere
  9. Gfc : Chocolate Girl
    Mi-as placea sa vad mai multe machiaje :D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: Little Princess
    imi plac mult postarile de tip review si mi-as dori sa vad cat mai multe:)
    mirunika_iloveu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC : Elena-Alina Popa
    mail : alinutza_blondina_94[at]yahoo[dot]com.
    Imi place rubrica Lectia de machiaj si-mi place sa vad evolutia ta in ceea ce priveste machiajul ochilor. Mai vreeem si makeup !!! <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Hello !
    GFC : iulika_ct
    Email : iulika.ct@gmail.com
    Mi-ar placea sa citesc pe blog mai multe review-uri si LOTD, NOTD, parerile tale despre subiecte diverse.
    Succes si la cat mai multe postari !

    RăspundețiȘtergere
  13. buna :*
    GFC : Ioanna's Blog
    Email : ioanna.makeupblog@yahoo.com
    Imi place rubrica Lectia de machiaj , deoarece ne furnizezi informatii ce ne ajuta in makeup . De asemenea , imi place cand postezi machiajele pe care le realizezi , deoarece ne arati cum evoluezi zi de zi .

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, Mada!
    GFC: Madutza.
    E-mail: sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com.
    Postarile mele preferate sunt cele care contin informatii din cartea de machiaj pe care o detii, dar imi plac si review-urile, machiajele, haul-urile :)
    Multumim, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC:morphine

    Answer: Cred ca esti printre primele bloguri citite,si descoperite de mine,deci am citit marea majoritate a postarilor.
    Mi-a placut mult postarea cu bamboo brush de la elf,pt ca aveai acolo linkul blogului de unde ai luat pensula,tin minte ca am cautat de n ori postarea aceea:))
    Mi-au mai placut postarile random,de obicei alea-mi plac mai mult,pt ca fiecare mi se pare o poveste,iar sufletul meu de copil inca mai adora povestile:)
    That's all!
    Kisses-

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna! Mie imi place sa citesc lectia de machiaj :D. Gfc: Miha, mail: mihaela.acb23@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna!
    GFC: Anamaria T
    mail: ana_maria4all@yahoo.com
    imi plac mult postarile "lectia de machiaj"
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. GFC: Adina
    E'mail : adynutza_lory@yahoo.com
    Sincer mie pana acum mi-au placut toate postarile.Eu zic sa tii tot asa.Imi plac foarte mult review'urile:d

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna!
    GFC: Mad@
    Email: mada_3187@yahoo.com
    Cel mai mult imi plac postarile din categoria "Lectia de machiaj" - sunt foarte interesante si utile

    RăspundețiȘtergere
  20. Hello :*
    gfc: andrewtza_luv
    mail: andrewtza_luv@yahoo.com

    Imi place cand ne arati ce ti-ai mai cumparat si lectia de machiaj...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  21. Hei:* Postarea mea preferata este cea cu newspaper nails.le ador :x iar cu ajutorul tau am reusit sa mi le fac si eu;;)
    Gfc: Alexandra
    Mail: aleee95@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. buna, mie imi plac postarile "lectia de machiaj"; mi se par foarte utile
    te urmaresc cu numele Li Li, iar mailul meu este: lili_adder[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  23. salut!
    imi plac postarile cu "lectia de machiaj" imi plac review-urile. postarea mea favorita a fost cea cu "newspaper nails", mai vazusem undeva,dar uitasem,si apoi am vazut la tine.
    eu una nu ma inscriu la concursuri si giveaway-uri pt ca nu castig niciodata,dar de data asta fac o exceptie :)))

    GFC: MeMyselfBeauty
    mail: memyselfbeauty@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC: maddailade
    mail: madda_ilade at yahoo dot com
    Imi place sa citesc pe acest blog review-uri, in special, insa imi plac mult si postarile "Lectia de machiaj"

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna
    GFC:deuta_01
    Mail:cristinica_95@yahoo.com
    Imi plac postarile :Lectia de machiaj"!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template