sâmbătă, 30 iulie 2011

Review servetele matifiante Avon

Le-am folosit,acum urmeaza review.
Eram super incantata ca au aparut si la Avon,pentru ca eu le incercasem pe cele de la Elf si am fost foarte multumita de ele.
Acestea costa in jur de 10-13,5 lei (depinde de oferta campaniei respective) si un set contine 50 de servetele.

Ce imi place la ele:
-ambalajul mic,usor,practic
-servetelele sunt destul de fine si subtiri (dar nu la fel ca cele de la elf)
-cantitatea-50servetele iti ajung o perioada de timp
-ia uleiul bine de pe fata



Ce nu imi place la ele:
-spre deosebire de cele de la Elf,acestea sunt albe si se vad mici urme de maro(fdt)atunci cand le folosesc

Comparandu-le cu cele de la Elf,cele din urma castiga.

Pretul este 8 lei si contine tot 50 de bucati.Mi se pare ca absorb mai bine si nu iau deloc fdt/pudra de pe fata.Sunt si mai subtirele si au ambalajul la fel de practic.

Dar cele de la Avon sunt o alternativa mai buna,pentru ca nu trebuie sa le comanzi de pe internet,ci din catalog,ceea ce e mult mai usor pentru multe dintre noi.

Recomand fetelor cu tenul gras.

Nota:8/10


Nu uitati de concurs!

5 comentarii:

  1. Mi-ar trebui si mie...voiam de mult sa imi iau de la elf, dar chiar daca alea costa 8 lei trebuie sa platesti si transportul.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar vorbeam cu fetele despre servetele elf si ne intrebam cum or fi cele de la avon..multumim de review:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce diferenta exista intre servetelele astea si cele normale (batiste) de la magazin? Poate is eu mai duda si nu pricep...:D In orice caz, nu folosesc asa ceva dar sunt zile calduroase tare in care ..imi tamponez fata daca transpir, dar cu o batista de hartie. Si ghici ce, au acelasi efect pe care il descrii si tu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant.Doar ca nu stiu daca le-as folosi. si in loc de ce ..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template