joi, 21 iulie 2011

Review Dr.Hauschka eyeshadow&goodies:D

Hey.Am uitat ieri sa va spun ca sunt oficial studenta;))
Azi vreau sa va arat ce mi-am luat zilele acestea si sa va vorbesc putin despre un fard tare dragut.
Cristina mi-a dat intr-un colet acest fard de la Dr.Hauschka.Am fost foarte incantata de el,mai ales pentru ca din cate stiu eu,produsele acestei firme,sa zic asa, sunt organice si tocmai am citit pe un site cum ca vedete precum Madonna,Jennifer Aniston sau Cate Blanchett   folosesc aceste produse(sursa)



Eu am nuanta 04,un gri placut.
Ce imi place:
-ambalajul foarte dragut,practic si floricica din interior
-oglinda of course
-rezista bine pe pleoape
-faptul ca e bio

Ce nu imi place:
-nu este prea pigmentat,insa peste o baza cremoasa arata foarte foarte bine.
L-am folosit azi intr-un machiaj ca sa va arat:


Siii the goodies I got...
Ieri mi-au venit 2 pensule de la Oriflame(una de fdt si una de iluminator-)si azi a venit mult asteptatul meu fdt Revlon custom creation.E ingenios ca sunt 5 trepte/nuante,insa momentan eu nu am vazut niic o diferenta intre nuanta 1 si 5:))...Ma joc o perioada cu my new baby si apoi ii fac review:P

Pupici:*

11 comentarii:

  1. @morphine: la facultatea de Hidrotehnica din Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  2. @crazy coco:de pe un blog cu 40 lei:D
    @iulia:multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  3. e super fondul de ten l-am avut si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te folosesti cu placere!
    Cum sunt pensulele de la Oriflame?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @let's make a diva:sper sa-mi placa si mie
    @it's friday somewhere:momentan ok,inca le testez apoi o sa scriu un post despre ele:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Fondurile de ten de la Revlon sunt tare bune:d
    Am avut 2 de la aceasta firma:*

    RăspundețiȘtergere
  7. sa te bucuri de ele :x ai evoluat f mult cu machiajul !!! nu stiam ca esti studenta..mie dor de tine hai pe mess:(

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template