miercuri, 27 iulie 2011

Review Alverde concealer

De mult timp voiam sa vorbesc despre acest produs.
Desi este un concealer,pentru ca este o nuante prea deschisa pentru mine-01 naturelle- eu il folosesc pe post de iluminator si imi place tare mult.

Ce imi place:

-Se intinde usor
-Ilumineaza placut zona pe care e aplicat
-ambalaj practic
-aplicator practic
-cantitatea-7ml

Poza in dreapta aplicat,in stanga blenduit.

Ce nu imi place:
-are un miros putin cam tare
-nu este bun pentru ceea ce ar trebui(cel putin nu pentru mine),dar ma bucur ca i-am gasit o intrebuintare

Pret- in jur de16-18 lei.Nu retin exact

Sunt curioasa daca intr-o nuanta mai inchisa putin ar fi ok ca si concealer.Anyway eu sunt multumita de el pe post de iluminator;)

siii..uitati ce mi-am comandat:))
My bff si-a comandat o paleta sleek de pe siteul celor de la cosmetic style ,dar eu am fost cam falita si am ales doar un fard.Mai am 4 farduri de acest fel si sunt multumita de ele.

Acum am ales o nuanta de albastru(nuanta 537)


Urmeaza o comanda la Elf uk:X si probabil o paleta Sleek,ca nu se poate asa:P
Voi ce v-ati mai luat?
P.s:mai nou am o manie cu blushurile.Maine imi vin 2 de la oriflame si mai am cateva pe drum de la Elf:D

Nu uitati de concurs.Machiaj FANTEZIE va rog!!!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. ce iti iei de pe elf uk?
    maine si eu pun o comanda la ei:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :O Esti obsedata dupa blush-uri:)) Ai sa vezi ca ajungi si nu le folosesti pe toate[-x:)))
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. idem dedeea :))) !!!
    mie acum mi-a picat pe hoola :">

    RăspundețiȘtergere
  4. sa ne arati blushurile ca si eu le ador:X:))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template