sâmbătă, 2 iulie 2011

Project Pan update&ce am terminat luna aceasta(Pic heavy)

Hello.Azi o sa fac o postare 2 in 1.

Vreau sa va arat in ce stadiu sunt produsele de la Project pan si sa ma laud ca nu am cumparat luna aceasta in afara de acele 2 produse(vezi aici postarea),desi aveam voie 3.(din gama de cosmetice ma refer...)
Project pan-ul meu se va schimba.Adica nu voi mai folosi doar cateva produse pana le termin pentru ca e plictisitor.Am innebunit luna aceasta.
Dar nu voi mai cumpara lucruri de care nu am nevoie,doar pentru ca sunt dragute/la oferta.Aici ma refer la blush,pudra , farduri,creioane de ochi.Pana nu le termin nu are rost sa mai cumpar altele.Right?Ca primesc sau castig la ceva giveaway/concurs e alta mancare de peste:))I don't mind:D.

Desi Cristina nu m-a lasat sa-mi iau fdt,trebuie luna aceasta neaparat sa iau unul pentru ca toate pe care le am sunt fie prea deschise,fie prea inchise sau nu imi mai plac efectiv.

Acum o sa va arat doar produsele din project pan la care se vede o diferenta fata de luna trecuta si anume:
-fdt maybelline dream matte mousse-l-am folosit destul de mult si imi place-

-quadurile elf

-pudra avon si pudra elf complexion-

 Rujurile,blushurile si bronzerul se termina greuuuu....

Si iata ce am terminat luna aceasta:

-Lotiune abraziva pentru curatarea porilor incarcati Clearskin-am inlocuit-o cu alta de la clearskin,dar care nu e asa buna ca aceasta:(

-Baza de machiaj Avon Magix-a fost preferata mea,dar mai am 2 de la Oriflame(una pe care incerc sa o termin si cea noua pe care nu am folosit o inca)

-Zineryt-am inceput altul:D

-Rimel super magnify-il foloseam rar,i-a cam trecut timpul si in plus l-am primit pe cel de la Flormar care e super bun

-Crema pentru ten gras Ivatherm-mi-a placut la nebunie.Acum folosesc pe cea primita de la Pinkie de la Iwostin

-Baton corector Nyc-am vrut sa-l incerc,dar raman fidela celui de la Clearskin.Face o treaba mai buna.

-Fdt Yves rocher- a inceput sa se ingroase si sa nu se mai intinda pe fata.Arata ca o masca , asa ca nu il mai pot folosi.Insa mi-a placut.

-Mostra fdt Calvin Klein-infinite matte-l-am terminat repede caci mi-a placut mult:D

Voi ce produse ati terminat in aceasta luna?


Si iata floricica ce sta pe biroul meu incepand de azi:D.
I love it:X
Mi-am facut si unghiile in portocaliu sa se asorteze:)).Dar aparatul nu vrea nici cum sa surprinda culoarea  asa cum e deci nu le-am mai postat.

10 comentarii:

  1. Mama da chiar ai folosit lucrurile astea !
    Si eu sunt fidela multor lucruri , sau cel putin asa cred pana le adun pe taote sa fac un favorites !:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo. E fot tare ca te poti tine de project pan . :D

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tot ce am terminat luna asta a fost un sampon :)

    Foarte draguta planta, eu am o orhidee la birou.

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am terminat niciodata produse costmetice:)) Bine, nu ma refer la sampon, balsam etc... ci la glossuri, rujuri etc

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca numar pe degetele unei maini produsele cosmetice pe care am reusit sa le termin pana la epuziare.Pupici si bafta in continuare cu prject pan ul! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. te rog mult: ai putea sa listezi ingredientelepentru crema Ivatherm - piele grasa cu tendinta acneica?
    le-am cautat pe net si pe siteuk Ivatherm, insa nu gasesc lista completa.
    iti multumesc muuult!

    PS: felicitari pentru rezultatele la examen!
    intr-adevar, a fost dezastru anul asta, daca ai promovat, chiar si daca nota finala e mai mica decat te asteptai, meriti felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. @monica:sa stii ca imi pare rau dar am aruncat tubul(nu scria orikm pe el),dar daca gasesc maine hartiile de la ei,de la ivatherm o sa te anunt.scz...si ms mult:D

    RăspundețiȘtergere
  8. stai linistita, multumesc mult! in ultima instanta, daca nu le gasesc nicaieri pe net, o sa intru intr-o farmacie si o sa le notez pe o foaie :))
    caut de mult timp o crema pentru tenul gras care sa nu aiba alcoolul ca prim ingredient sau alte tampenii :)
    iar asta d ela Ivatherm chiar era pe lista mea, ma bucur ca ti-a placut, poate o sa mi se potriveasca si mie.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template