joi, 7 iulie 2011

NOTD

Pentru azi aveam alta postare in plan,dar nu pot incarca poze(dupa cum vedeti nici cele de la posturile anterioar e nu merg).Maine o sa mearga din nou.Am depasit limita la Photobucket.Anway,o sa va arat unghiutele mele.
Am primit o oja superba de la Cristina si am incercat-o imediat.
E un verde turcoaz superb:D.L-am asortat azi la cerceii mei turcoaz(tot de la cristina primiti) si la o geanta turcoaz de la Takko(pe care am cumparat-o anul trecut)
Iata pozele:

Pupici:*

17 comentarii:

  1. Imi place culoarea! :X Tu nu dai upload la poze direct din calculator? :| Nu inteleg pentru ce le mai upload-ezi pe photobucket....

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot direct din calculator dau upload:)) Mi se pare mai mare bataia de cap cu photobucket.Mai ales ca nu prezint machiaje:d

    RăspundețiȘtergere
  3. @blonde kitten:nu,de obicei din photobucket merge mai repede.ca pozele au dimensiuni f mari.dar cred ca o sa le miscorez de acum:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai nu e mai usor sa le redimensionezi pe comp? Iti ia 2 secunde, si sa dai upload la o poza..iti ia maxim 5 pana se incarca. E prea mare bataia de cap cu site-urile...Nu stiu, mi se pare ca as pierde mai mult timp cu site-urile :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @dedeea si blonde kitten:aveti dreptate,dar eu am incarcat de pe calc.mult timp ,ppoze prea mari si mi s-a zis ca nu mai pot.asa ca am inceput sa le pun pe photobucket.

    RăspundețiȘtergere
  6. stii ca imi place culoareaa :x:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Culoarea e fantastica :X:X Cum se numeste oja ca as vrea sa o cumpar?
    Daca vrei neaparat siteuri...de ce nu le uploadezi (pozele) pe tinypic.com ?
    E super siteul :-bd

    RăspundețiȘtergere
  8. @dariaa:ma bucur;))
    @andra malin:scrioe pe eaMC nuanta 13.atat iti pot zice.am primit-o deci nu stiu mai multe:(.sorry.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu ne arati si gentuta cu cerceiiiiii ? :d ador culoarea :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca iti placeeee :D :* S-o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna
    Am o "mica mare" intrebare off topic?
    Cum faci sa schimbi aspectul blogului?As vrea si eu ceva mai complex la al meu dar nu stiu unde sa ma uit!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Ms :* Sper sa o gasesc daca nu ...macar ceva asemanator :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos!Mi-ai fost de mare ajutor:)
    Te pup dulce si raman datoare;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi cer scuze ca te deranjez atat.Am o problema,dupa ce am istalat template-ul,imi dispar chestiile alea de sus de unde intram la setari,si acum nu mai stiu cum sa ajung la setari:D...nu vreau sa par batuta in cap dar chiar nu stiu cum,sorry...
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  15. @descude:nu ma deranjezi.stiu si mie mi -au disparut.si am salvat in bookmarks pagina cu tablou de bord si intru p ea.cand intri u pe blog iti intra prima data dupa ce te conectezi tablou de bord si numa asa daca salvezi pagina.sper ca ai inteles cva:-s...te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc!
    Offff,mare bataie de cap:))
    Pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template