miercuri, 6 iulie 2011

Mac Eyeshadow Review

Hello!
Azi vreau sa fac un scurt review primului meu fard Mac de care sunt incantata.
Este nuanta Gesso.



Ce imi place:
-este mat,perfect pentru highlight
-ambalaj mic si practic
-rezista bine
-cantitatea(o sa-mi ajunga pentru o vreme:D)












Ce nu imi place:
-nu e asa pigmentat cum ma asteptam,dar pe pensula se ia bine



De cand il am , il folosesc zilnic:D
Imi place foarte mult.

Produs primit spre testare de la Cosmetics-skincare  .

Pupici:*

16 comentarii:

  1. il folosesti pentru iluminare, nu? arata super

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, ce tare, l-ai primit pentru testare ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu am nici un fard Mac, dar am citit mai multe review-uri si multe fete se plang de faptul ca nu este suficient de pigmentat. pe mine ma atrag mai mult blush-urile Mac :). oicum, sa-l folosesti cu placere.

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele:da,pentru iluminare.
    @dariaa:ms:D
    @sev.make up:ms:P
    @miss z:da.acum il fol.zilnic
    @federova:f tare:D
    @unika:asa e,nu sunt prea pigmentate,desi cand te gandesti la Mac te gandesti wow.Si eu am ramas dezamagita de acest aspect.Nu am incercat nici un blush,dar cred ca sunt bune:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Al meu e super pigmentat:x:x:x Il ador:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte bine!

    Asteptam primele postari LOTD cu el.

    Pup XOXO

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, site-ul e din romania? se pot face comenzi?

    RăspundețiȘtergere
  8. @dedeea:i know>:P
    @sense:da da deja l-am folosit:P
    @jules:nu e din Romania dar ma gandesc ca se pot face comenzi

    RăspundețiȘtergere
  9. il folosesti ca highlight? Eu stiam ca un highlight trebuie sa fie sidefat,nu mat.. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. buna madlen.dak nu te superi cum l-ai obtinut?as vrea si eu sa primesc unul...nici eu nu am avut niciodata un fard MAC ..pls spune-mi si mie dak nu te superi:DD:D:D:D::):):)pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. @bi.anca23:poi eu am vb cu cei de pe site sa intreb de niste produse ce mi ar recomanda si le-am zis si de blog si s-au oferit sa mi oefere sa testez.

    RăspundețiȘtergere
  12. si nu ai platit nimik nu?nici transportul nu?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template