miercuri, 13 iulie 2011

Goodies

Hello.
Azi va scriu de la Timisoara,foarte bine dispusa,happy.
Am fost dimineata sa ma inscriu la faculta(la hidrotehnica) si apoi am hoinarit prin centru singurica.Mi-am cumparat 2 oje de la Farmasi foarte frumoase(imi venea sa cumpar tot magazinu-le-am luat de la Materna cu 5,5lei) si un inel de la Meli Melo cu 7,5lei pentru ca sunt reduceri de50%!!!
Ojele sunt nr77 si nr19.Iar inelul e roz pal pe margini,desi in poza se vede alb...

Iar ieri mi-am cumparat din mall,de la Bershka o camasa foarte draguta.Peste tot sunt reduceri de 40,50% asa ca merita sa va cumparati haine frumoase acum.Camasa o voi posta intr-o zi cand o sa fac OOTD.

Apropo,my bff si-a facut blog . Daca doriti you can see it here.E inca la inceput,dar o sa creasca:D

Voi ce ati mai facut?

Va pup si va multumesc ca ma urmariti.Pe zi ce trece nr.celor care ma urmaresc creste si acest lucru ma bucura nespus.
See ya!:*

7 comentarii:

  1. ce frumoase sunt...trebuie sa fac si eu niste vizite magazinelor:))

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faine ojele...apropo, am incercat sa postez un comentariu la prietena ta pe blog si nu reusesc :( o fi de la mine ceva?!

    RăspundețiȘtergere
  3. @anicka:ms:d
    @unika:nu stiu.mai incearca o sa-i spun sa umble a setari.eu i.am putut da comm...

    RăspundețiȘtergere
  4. vai nu pot sa cred. your bff are numele pe care am avut eu blogul prima data :))) dar ala era privat :D bine ca asa se numeste si laptopul meu ca eu pun nume la toate :)))pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. superb inelul:X..asteptam sa vedem camasa:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce nuante frumoase! eu sunt mai tare mi-am cumparat azi cu doar 4,5 lei :)). abia astept sa vad camasuta ;;). pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. @miu miu:tare:)) sper ca nu te.ai supy:-s
    @let;s make a diva:ms:P.o sa o vedeti curand
    @miha:hehe ai fo mai smechere:P...la mine in oras nu gasesc deloc asa ca ot e bine:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template