luni, 4 iulie 2011

Flormar review

Desi era programat de ceva vreme acest review , am tot amanat sa-l fac.Pana azi,cand in sfarsit m-am pus pe treaba.
O sa va vorbesc intai despre Rimelul SpiderLash de la Flormar,iar apoi despre luciul de buze de la Flormar-de altfel singurele produse cosmetice de la aceasta firma pe care le detin.

M-am bucurat mult ca le-am primit,pentru ca imi doream sa incerc produse de la ei si pentru ca urma sa-mi cumpar un rimel.Acesta a venit la fix:D.

Ce imi place:
-ambalajul interesant,original.
-periuta deasa
-faptul ca da volum genelor
-nu curge de pe gene (am intrat si in apa cand purtam acest rimel si nu m-am innegrit sub ochi)

Ce nu imi place:
-cam lipeste genele si uneori e bine sa folosesti o periuta de gene&sprancene ca sa le desparti...
-nu le alungeste foarte mult

Oricum eu sunt multumita de el si il folosesc de obicei seara,pentru un look mai dramatic.

Luciul de buze este in nuanta 110.

Ce imi place:
-nuanta
-sclipiciul din el care persista mult timp,chiar daca luciul s-a dus de pe buze
-buzele nu se simt lipicioase

Ce nu imi place:
-suna ciudat,dar nu imi place ca e asa mare(si lung si voluminos) pentru ca e mai greu de purtat intr-o gentuta mica,portfard,etc.

In rest am numai cuvinte de laude la adresa lui.

Voi ce produse aveti de la ei?
Pupici:*

7 comentarii:

  1. M-am "rimelat" si eu cu el ...si mi-a placut . Mi-a lungit genele si nu le-a incarcat deloooc:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuper ! Ma faci sa il vreau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    iti pot spune ce caracteristici au cele doua produse (recomandarea producatorului):
    Spider lash deep black – are o noua formula care previne caderea genelor, acopera cu un strat protector genele si le ingroasa. Nu are efect de alungire.
    Supershine lipgloss – hidratant si foarte lucios, contine provitamina B5, efect de buze umede.
    Au aparut doua glossuri noi, Pretty Lip Gloss (un recipient mai mic) si Supershine Miracle Lip Gloss cu o textura placuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. @miss Z:de al andreea,nu?ce noroc ai tu cu ea:))..glm:P
    @dariaa:poate o sa le gasesti pe net si le cumperi;)
    @honey:da,e chiar dragut.
    @stilistele:merita sa il incerci.mie imi place mult.
    @ionutz:multumesc de comm.produsele isi fac treaba exact cum spune descrierea ta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare ca ionut e un expert.interesant.puup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template