sâmbătă, 16 iulie 2011

Dm&Nails

Ieri am avut ocazia sa merg la DM si la Mall cu 2 fete de pe blog,cu care ma bucur tare mult ca m-am intalnit.Choco si Dea au fost fetele dragute care m-au luat si pe mine cu ele la noul DM deschis in Timisoara(la care era 20%reducere) si la mall.
Eu sunt foarte vorbareata de fel,insa mi-a fost putin rusine ieri,asa ca am fost tacuta:P.Insa m-am simtit foarte bine in compania lor si de abia astept sa ajung la facultate sa merg cu ele si cu alte bloggerite la shopping.E chiar fun,mai ales ca ele stiu  multe lucruri despre make-up si am ce invata de la ele.Aici , la mine in oras, daca intreb o fata despre un fard sau un fdt,nu stie sa-mi spuna mare lucru  despre el.
Asadar am petrecut o dupa-masa placuta,iar pozele pe care voiam sa le pun nu le-am primit inca:D,asa ca Andreea ai scapat:P.
Si daca tot  am fost la DM nu putea sa nu cumpar ceva,asa ca am ales sa-mi iau ceva folositor(stiti ca nu am voie farduri si blushuri--desi eram foarte tentata de cele de la S-he).Am ales Discuri demachiante ovale maxi de la ebelin(chiar sunt foarte mari) si samponul uscat Balea-pe care nu l-am incercat inca-.

In ultima vreme am observat ca imi plac ojele:)).Sora mea mi-a dat 2 oje de-ale ei.Una de la Avon si una de la Farmasi:D.

Iata ce a iesit:

 

Va pup.Nu uitati de CONCURS !

14 comentarii:

  1. Cat au costat discurile demachiante?
    Si culorile ojelor sunt super , mi-ai dat idee cum sa imi fac unghiile . Thx :X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @andra malin:ma bucur :P.au fost 4lei.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac mult unghiile :P
    abea astept sa imi pun si sa ma joc cu modele :X

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine arata oja :X ce frumos ca v-ati intalnit si ati mers la shopping :X vreau si eu bloggerite la mine :))pupiici

    RăspundețiȘtergere
  5. pe mine m-ar interesa pretul samponului si cu ce ai facut bulinele=p~?

    RăspundețiȘtergere
  6. 4 LEI :O ..tre sa dau o fuga neaparat in dm !

    RăspundețiȘtergere
  7. @dariaa:ms:D
    @miu miu:ms a fost frumos da:P
    @morphine:samponul a fost vreo 10 lei. cu un pix le-am facut:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @andra:du-te fuguta:P
    @let's make a diva:da chiar e.o sa fac notd cu ea:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador nuanta ojei de la Avon!
    Ai un tag pe blogul meu:http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/07/tagthis-or-that_16.html
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place maxim nuanta ojei Avon :D

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa-mi iau si eu samponul ala uscat, serios! Prea imi face cu ochiul!:))

    Pup.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template