duminică, 24 iulie 2011

Dezamagire Vopsea Avon&Notd

O sa scriu repejor,pentru ca monitorul meu se tot stinge si sper sa apuc sa termin postarea inainte ca asta sa se intample:(.
Ieri,eram foarte happy ca ma vopsesc pentru prima data .Am ales o ovopsea de la Avon,pentru ca am luat-o gratis.Dupa ce am incercat diverse nuante pe siteul lor,am ales nuanta4.5 -mahon  inchis.Trebuia sa aibe reflectii de rosu,insa nimic.Rezultatul: o nuanta usor mai inchisa decat inainte.Speram sa iasa ceva mai deosebit.?A fost interesant doar ca are tratament inainte si dupa vopsire,but no use.Cel putin pt.mine.Sunt dezamagita de vopsea si data viitoare o cumpar din comert.Care stiti voi ca este buna?
Cum trebuia sa arate:


Cum arata(cu blitz si fara):






Si iata unghiutele mele ciudate:))

Cam atat.Va pup.Nu uitati de concurs! Mai sunt cateva zile !
P.S:1)Mi-am facut pagina de facebook pentru blog,daca doriti sa dati like,e in partea dreapta pe blog;).Si de asemenea astept sugestii daca doriti ca pe acea pagina sa scriu anumite lucruri,diferite de cele de pe blog,sau alte idei.Ms.
2)Am facut reducere pe ultimul blog sale,deci mai dati o geana pe acolo;)

6 comentarii:

  1. Mie mi-a placut tare mult aceasta vopsea, acum nu stiu ce sa spun.Depinde de la persoana la persoana cred.Imi pare rau ca ai avut o experienta negativa cu ea.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Laura:stiu,parca citisem despre ea la tine pe blog.Eh,asta e.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ca nu a iesit un dezastru:))) Dupa aia ce mai ziceai:d
    Culoarea este draguta:d

    RăspundețiȘtergere
  4. nu trebuie sa te iei dupa nuanta care apare pe ambalaj. intotdeauna exista diferente.
    in poza cu blitz, parul are tenta roscata. de obicei culoarea se aseaza cam dupa 2 spalari. cel putin la parul meu asa este.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt destul de sceptica la produsele de par de la avon ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am folosit niciodata o vopsea de par mai buna ca cea de la Avon. Desi nuantele nu corespund, nu cred ca acesta e un mare minus, avand in vedere ca are alte puncte tari: coloreaza uniform, nu se duce la spalare ca la alte vopsele, are tratament inainte si dupa vopsire care-i super, este ieftina.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template