luni, 25 iulie 2011

Despre concurs

Deja am primit cateva machiaje pentru concurs,insa am ramas putin dezamagita pentru ca unele machiaje nu erau deloc fantezie cum era tema concursului.Era doar un machiaj la ochi.Frumos,nu e vorba,insa nu specific temei concursului.
Desi initial am vrut sa las lucrurile asa,vorbind si cu sponsorul concursului,Cosmetic Style,am decis sa fac un later edit,un apel la fetele care au participat sau care vor sa participe,pentru a le spune ca tema este machiaj fantezie si asta inseamna mai multa imaginatie si nu doar un machiaj normal.
Nu vreau sa supar pe nimeni,insa in postarea despre concurs eram destul de clara cu tema concursului si restul.
Intrebarea este:daca considerati ca ar trebui sa mai prelungim concursul ca sa aveti timp sa (re)faceti machiajul fantezie?
Si ca sa lamuresc , machiajul fantezie nu inseamna neaparat folosirea genelor false.Sunt si alte metode prin care sa creati un machiaj fantezie.
Astept sugestiile/raspunsurile voastre.
Multumesc:)

8 comentarii:

  1. Cred ca prelungirea concursului ar fi o sansa in plus pentru noi...cine stie poate apucsa realizez si eu unul cand vin din vacanta.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog mult sa prelungesti concursul cu o saptamana. Sau ceva asemanator. Eu vreau sa particip, dar acum tenul imi da mici batai de cap. Nu vreau sa particip doar asa de dragul de a fi si eu acolo si cred ca prelungirea concursului ar fi o solutie buna pentru mai multe fete.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma gandeam aseara inainte sa vad postarea ta , sa te rog sa prelungesti termenul.Pop!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mada,sa stii ca si eu sunt super dezamagita,dar nu de machiaje..de faptul ca fetele nu sunt deloc interesate de el....v-ati sinscris foarte putine...:((

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu as vrea sa prelungesti termenul cu maxim 1 sapt :) ...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template