luni, 25 iulie 2011

De 2X happy:D.Thanks Dedeea

Heey:D.Azi am aflat ca am intrat a2a la facultate;)).Din cati nu stiu,dar o sa se mai inscrie ei in toamna(that means I can loose my place?)
Anyway asta e una siii...Dedeea e o scumpa.Si cand a fost in Spania s-a gandit la prietenele ei si mi-a trimis un colet .Ce era in el?Produse Essence:X...De cand imi doream eu:X.O trusa superba Sun Club,nuanta 01-south beach - o crema de maini cu miros super yumy si un set dragut de lumanarele parfumate.
Thanks!!!!!


Merg sa incerc noua jucarie.Oh,me so happy.Trebuia sa fac review azi,dar poate il scriu later;))
Pupici!
Si nu uitati de concurs!!!mai sunt 2 zile....

9 comentarii:

  1. 1. Care deea? :D
    2. In tm la faculta? La ce? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dedeea actually:D.aici o gasesti http://dedeeasclothes.blogspot.com/
    La timi la Hidrotehnica

    RăspundețiȘtergere
  3. la ea ma si gandeam, de'aia te'am intrebat ;))

    Felicitari, poate iesim odata la o cafea ceva :D :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @deia:sigur ca da.in toamna cand vin:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere si sa te bucuri de ele.Si eu sunt innebunita dupa produsele Essence.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari! si asteptam un review:Dtrusa e superba

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari, mai mult ca sigur ai sa iei si bursa:d
    in mod normal cei de la admiterea din toamna intra pe locurile ramase dupa prima admitere, aceasta din iulie, nu cred ca pot ei sa iti ia locul...

    foarte frumoasa paleta essence, sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template