miercuri, 13 iulie 2011

Concurs make-up fantezie

Pentru ca in curand voi avea 200 de followers,m-am hotarat sa fac un concurs ca sa sarbatoresc si cu aceasta ocazie  sa va premiez si pe voi.
Concursul este desigur de make-up,insa de data aceasta make-up fantezie,inspirat de una din urmatoarele poze:





Reguli:
-sa fiti follower al blogului
-sa dati like paginii de facebook a sponsorului Cosmetic Style(aici)
-sa trimiteti mail la adresa madalinasiescu@yahoo.com ,iar la CC sa puneti :cosmetic.style@yahoo.com

Mailul trebuie sa contina:
-numele cu care urmariti blogul,numele de facebook si 4 poze maxim.De asemenea sa mentionati poza de inspiratie.
Aveti voie maxim 3 machiaje.

Iar acum sa trecem la partea frumoasa.Premiile!

Vor fi 3 premii.
Locul 1 -un vocuher in valoare de 100 de lei
Locul 2 -un voucher in valoare de 80 de lei
Locul 3-un voucher in valoare de 60 de lei


Castigatoarele vor fi alese de cei de la Cosmetic Style.
Durata concursului :13.07-27.07 03.08

Sper sa va placa concursul si sa participati in numar cat mai mare.

14 comentarii:

  1. Este superrr giveaway-ul tau, felicitari si desigur am sa particip si eu:D:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @anicka maya:ma bucur kti palce:D.astept inscrierea ta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ieeei,cei de la Cosmetic au fost foarte darnici cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  4. @sudessa:da,chiar au fost.astept machiajul tau.eu voi incerca de abia sapt viitoare caci sunt plekta si nu am fardurile k me:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Madaaa...ai 200 de followers..Felicitari!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu prelungesti concursul?:d Macar cu 2 zile?..As vrea sa ma inscriu si eu dar nu stiu daca am timp azi sa fac machiaju..:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Maine pana la ce ora se pot trimite pozele? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. pot sa particip si eu? mai am timp daca iti dau maine pozele? sau asta seara?

    RăspundețiȘtergere
  9. @ana:sigur ca poti.pana maine seara poti da pozele.

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca pe ultima suta de metri voi participa si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu vreau sa particip imediat trimit pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  12. o sa trimit si eu acum pozele :) tre sa le descarc :D

    RăspundețiȘtergere
  13. nuuuuu nu ana de ceeeee....iar nu mai avem nici o sansa :)))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template