vineri, 22 iulie 2011

Blush-uri Avon Review

Buna . Azi vreau sa scriu putin despre cele 2 farduri de obraz de la Avon.Candva mi s-a cerut un review la ele,dar am uitat si azi am dat peste acele comentarii si am spus ca a trecut destul timp incat sa-mi pot spune parerea despre ele.
imi primul rand cele 2 nuante sunt :
-Soft plus si Russet

Ce-mi place la ele:
-sunt foarte pigmentate
-sunt nuante placute
-rezista binisor
-oglinda mare si ideea de aplicator,desi nu il folosesc
-cantitatea-6 grame!
-nu sunt prafoase
-sunt mate-soft plum are putin sclipici dar e insesizabil-

Ce nu imi place:
-ambalajul-speram sa le vina o idee mai deosebita,nu tot cel clasic,ca si la pudra ,farduri,etc.
-se blenduiesc putin greoi pe fata-parerea mea

Iata si poze:



Parerea mea e ca este un produs bun si ma bucur ca cei de la Avon au adus astfel de produse si la noi in cataloage.Raportul calitate - pret e bunicel,nu pot sa zic grozav,pentru ca de banii astia iti poti lua blush de la Elf,care cred ca este mai bun(sper sa testez unul din gama studio curand).
Anyway eu am devenit obsedata de blushuri,desi pana nu de mult,nu imi placeau deloc:)).Pe cele 2 nu le-am folosit prea mult,dar vreau sa incep sa le folosesc mai des:D.
Va pup.
Nu uitati de concurs.Mai sunt cateva zile!

7 comentarii:

  1. arata bine:Dm-ai facut curioasa..cred k o sa incerc si eu ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine , dar tot mai bune sunt alea de la Elf Studio!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine, dar am suficiente blush-uri pudra compacta. Urmatoarele pe lista sunt minerale, de la ELF.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu inteleg de ce mie asta imi zboara imediat de pe fata :( la inceput parca tinea mai mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult de blush-uri desi inainte nici nu foloseam.Arata tare bine acestea,eu nu le-am cumparat , dar nu-i prea tarziu.Sper sa apuc sa ma inscriu si eu la concursul tau, aman de pe o zi pe alta sa fac machiajul , dar poate voi reusi.te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mada sa stii ca si eu sunt mai nou obsedata de blush-uri..faza e ca eu nu le folosesc aproape de loc pt ca nu pot sa le dau direct pe fata..si la cat de des ma dau eu cu find de ten...:))...raman doar la farduri si ruj

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template