luni, 11 iulie 2011

Avon mini haul

Sambata mi-a venit comanda la Avon.Eram foarte incantata de servetelele matifiante si am comandat 2 bucati si batonul corector Clearskin pe care il folosesc de foarte mult timp.Momentan sunt dezamagita de servetele.O sa le mai folosesc si o sa va spun parerea mea despre ele daca doriti.

Am primit cateva mostre de tratament pentru par,pe care le-am folosit deja si mi-a placut mirosul placut lasat.
Altceva ce sa va spun?Maine plec la TM! sa ma inscriu:P....Si cred ca o sa stau pana vineri acolo,daca e vremea buna o sa merg si la strand.Sper sa am timp sa umblu prin oras si sa merg la magazinul Andei.Mi-ar placea mult sa o cunosc.Si poate fac si ceva shopping:P.

Si ca sa va fac sa zambiti putin va pun poza cu un ingeras de 3-4 luni.E fetita unei cunostinte.O aodr!
Pupici:*

6 comentarii:

  1. sa ne spui parerea despre servetel;e! neaparat! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. da si mie mi-au atras atentia servetele demachiante..asteptam detalii:d

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare scumpa:X:X
    Si eu sunt curioasa cum sunt servetele matifiante.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Totusi, de ce esti dezamagita de servetele? Just curious...:D
    Mie chiar mi se par bune...:-??

    RăspundețiȘtergere
  5. @anda:inca sunt in estare.cele de la elf erau mai bune:-s

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template