marți, 26 iulie 2011

Anunt concurs

In urma comentarilor voastre am decis sa prelungim concursul cu o saptamana.
Asta inseana ca saptamana viitoare miercuri e ultima zi in care mai puteti trimite machiaje FANTEZIE (ceea ce inseamna mai mult decat un machiaj la ochi).
Se pare ca postarea de ieri nu a avut nici un efect,pentru ca majoritatea machiajelor primite azi nu erau fantezie.Eu am scris clar.Mai mult nu am ce face.
Deci asteptam in continuare inscrierile voastre.
Pupici . O seara frumoasa:)

6 comentarii:

  1. Yeeeeeeeee joi fac si eu un machiaj:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Mada,poate mai fac si eu unul:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :* abea astept sa vad participantele si ...castigatoaele:-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Mada si eu ma inscriu! E super ca ai prelungit concursul!

    RăspundețiȘtergere
  5. pff.. nici ale mele nu prea sunt fantezie :) as vrea sa fac inca unul, sper sa imi reuseasca :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mada pana miercuri 3 iulie,iti trimit si eu un machiaj:P Am imprumutat aparatul foto si abia maine il recuperez.Ma bucur ca ai prelungit concursul!pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template