duminică, 3 iulie 2011

Am luat Bacu!!!!!!!!!

Am luat Bacu!!!!!!
Sunt extrem de happy ca am luat bacu.
Si l-am luat cu nota mica,prea mica pentru cat am invatat,sa zicem,dar l-am luat:))
Din clasa mea au picat vreo 8.Ceea ce in anii trecuti nu s-a intamplat.Din tot liceul nu pica mai mult de unul sau doi elevi.Anul acesta 25%au luat,restul nu.
S-a vazut ca profesorul face tot.Clasa de filo a avut o profa buna si elevii au luat note mari,peste 9.
Noi mate-info,note mici.Foarte mici.
Asta e.
Sunt prea happy k am luat si sunt viitoare studenta,ca sa-mi mai pese de nota.
Daca va uitati al stiri,in jud.meu 39%au luat,in Tm sunt licee cu 0 elevi promovati,sau cu unul,doi elevi.
Rezultate dezastruoase!
Asta,e.
Mie imi pare fff rau,caci am avut in clasa colege care au mers la ore si au invatat si au picat!!!Si cateva proaste,ca altfel nu le pot zice,Doamne iarta-ma,dar care nu au invatat nimic!!! si au trecut:|...not fair:(...

Pupici:*

20 comentarii:

  1. felicitari...azi dimi toata lumea din pat m-a luat cu rezultatele nici nu stiam daca sa ma bucur sau nu:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ms fetelor
    @preciousBoutique:e micuta nota,nu vreau sa o zic.imp e ca am luat:D

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari mada ! <3
    ma bucur pentru tine !

    RăspundețiȘtergere
  4. la noi un liceu 0%
    altul : a trecut 1 persoana
    altul:din aproape 300 de elevi au trecut 14
    altul:din 60 au trecut 6
    sa mai zic?:)))

    felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari!!!!
    m-am ingrozit cand am auzit si eu la tv despre rezultatele minunatilor nostri liceeni. nu-mi pare rau s-o spun, multi dintre ei isi merita soarta,pt ca sunt complet indiferenti.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu mai am 2 ani si o sa trec prin acelas chin:)) norocoasa la mate-info...felicitari:D

    RăspundețiȘtergere
  7. in fostul meu liceu din 300 au promovat 230..genii :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!:*
    La anul e randul meu. Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari!! si multa bafta la admiterea la facultate ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari!!!anul acesta chear a fost jale la bac... Unde vrei sa mergi mai departe?

    RăspundețiȘtergere
  11. @anicka maya:ms:D.la Tm la hidrotehnica

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template