luni, 13 iunie 2011

Tutorial everyday make up

Azi vreau sa fac un tutorial la un machiaj pe care il consider simplu si de efect.Sper sa va placa si sa fiti blande cu mine caci e primul meu tutorial si nu prea mi-au iesit bine pozele(iar sprancenele sunt oribile situ,o sa lucrez la ele today)
Deci :
Am aplicat primer-aici Alverde-
Am aplicat creionul Jumbo milk e la Nyx
Am folosit quadul Luxe de la Elf
Am luat galbenul si l-am aplicat in coltul interior
Am luat maroul deschis si l-am aplicat pe toata pleoapa

Am aplicat apoi maroul inchis in coltul exterior  blenduindu-l inspre interior

 Si dupa ce am blenduit aceste culori am pus nuanta de rosu-visiniu deasupra si am blenduit din nou
Blend,blend,blend

Sper sa va placa acest machiaj si cu siguranta voua va va iesi mai bine.Pe mine ma dezavantajeaza forma ochilor mult.
Desigur aplicati rimel dupa aceea si tus sau ce mai vreti.Eu am folosit si creion alb pe waterline.
Pupici:*

Astept parerile voastre sincere daca v-a placut tutorialul sau daca sa mai fac(nu ma supar,prefer un sfat decat un comm dragut dar fake).
De asemenea daca vreti puteti sa-mi dati voi poze cu machiaje ca sa la reproduc sau daca aveti alte cereri,I'm waiting.
Bye:*

6 comentarii:

  1. Foarte dragut,imi plac mult culorile folosite!Astefel de tutoriale sunt totdeauna bine venite:X

    RăspundețiȘtergere
  2. mie chiar mi se pare frumos si natural! dar daca nuanta de rosu era mai stridenta nu-mi mai placea:D

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos machiajul realizat:) chiar daca e primul tau tutorial, consider ca ti-a iesit foarte bine :* sper sa mai postezi si altele pe viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. love this look your eye makeup is so pretty!!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template