joi, 23 iunie 2011

Tag

Hey
Am primit un tag dragut de la Lazy Cat .Multumesc:*
Regulile sunt:

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.
Neinteresant:)).Nu stiu cum s-a nimerit asa.E profu de geofgrafie din clasa a9a.Eram intr-o drumetie,care mie mi-a "placut" foarte mult caci am venit cu capu spart acasa:)).Mi-a cazut o piatra in cap=)).Funny,right?Not really:P.
Vreti poze cu capu meu dupa lovitura?I don't think so:))

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai…
 Ma cheama Madalina,am 18 ani(si jumate:)) )
2. Ai porecle? Care?

Am , dar nu va zic decat una.Avon:)) (asa imi ziceau colegii ca ii innebuneam cu avonu:D)

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult 
Bullet-abravia
Vama veche-am doar 18 ani
si cele 3...pff...
Cargo-alaturi de voi
Play&Win-Ya BB
Enrique iglesias-tonight
4.Ai animal de casa? Care?
Nup
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
 ---(nu am inspiratie acum)
6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Toate femeile sunt curve,mai putin mama si sora mea.Dar sa nu uitam ca si ele sunt femei:)
7. Desenul animat preferat din copilarie:
Powerpuff girls.  
8. Iti place inghetata?
Da
9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul
Natalia
10. Zi-mi un banc.
Trei blonde blocate în lift strigau pe rînd "ajutor, ajutor". La un moment dat, una dintre ele:
- Ce-ar fi să strigăm simultan?
Şi încep ele: "simultan, simultan".

Tagul merge catre: 

Sweet Crazy Lollipop

Miss z

Dedeea(stiu ca-ti plac tagurile :)) )

Alyna.make-up

 


2 comentarii:

  1. interesanta poza:))....tocmai asta si cred ca e farmecul tag-ului..sa cada cea mai stupida poza:D...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))) imi place poza:D ms de tag.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template